Folkene på kvinneguiden/rampelyset nå må dere la Anne Brith få være i fred.

 

 

 

 

Nå får det være nok det sitter noen rundt omkring i landet og må finne noe å ta andre for, jeg mener at alle får koste for sin egen dør før dem dømmer andre. Det er ikke ofte jeg er innom kvinneguiden/ rampelyset jeg vil kalle det rampelynsjen  for det er det de gjør, jeg mener de burde se på hva de selv gjør bak en skjerm og lar fingrene løpe over tastaturet og kaster dritt rundt seg.

 

Nå får de la Anne Brith være i fred og få leve sitt liv og hva hun gjør med det, ja hun har barn og da er det litt vanskelig og ikke skrive om hva de gjør i hverdagen for de er jo en del av hennes hverdag.

 

Jeg har en hund og han er en del av min hverdag, er det galt og dele bilder av ham på bloggen og Instagram ? Han har jo ikke gitt meg tillatelse til å dele bildene av ham, jeg bare lurte for jeg eksponerer jo han på nettet.

 

Jeg veit at nå blir det nok hyl og skrik fra alle de fra Kvinneguiden/ rampelyset men det driter jeg i, de tåler jo ikke at noen skriver dem rett i mot men husk at motgang gjør deg sterk.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

 

 

VI BLOGGES FOLKENS!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg