Folk er folk og alle har sine egne meninger om alt, til og med min hverdag har folk sine meninger.

 

 

 

 

Ja jeg skriver om min hverdag og mine opplevelser, er det noe som jeg har på hjertet så er jeg ikke redd for og skrive om det. Det har jeg heller ikke noen grunn til, det er alltid noen som må komme med kommentarer som sår tvil om at det jeg skriver er riktig . Det får jo være deres mening for det er jo jeg som har opplevd dette og ikke den som kommer med disse kommentarene, spør i stedefor og slå ned på det jeg skriver for det er jeg som går i dette og denne hverdagen hver eneste dag.

 

 

Det er ikke ting som alle har opplevd men det er mine opplevelser, er mange flere som opplever hat og hetsende ting i sine kommentarfelt det er vel ikke det jeg har opplevd men det er sårende å bli til rette settende kommentarer bestandig av spesielt en person. Jeg har ikke orket å poste alle disse kommentarene fra denne personen, for det er mange av dem som ikke har noe med det innlegget som jeg har skrevet denne personen kommenterer bare for å lage kvalme i kommentarfeltet mitt og det vil jeg ikke ha noe av.

 

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake..

 

 

VI BLOGGES FOLKENS!!

2 kommentarer
    1. Kommenterer dette innlegget på bloggen din her siden vedkommende blogger bor inne på den andre bloggen din.

      Det er lett for meg å si, men prøv å overse vedkommende blogger, for nå er hun ute etter å ta deg 🙁 Hun skyter vilt rundt seg med beskyldninger og løgner som ikke henger sammen, og det er fordi hun vil ha oppmerksomhet og krangel, noe hun ikke får fra noen. Da blir hun 100 ganger verre, for ingen gir henne oppmerksomhet.

      Hun har prøvd seg med løgnaktige beskyldninger rettet mot flere, men hun får ingen oppmerksomhet.

      Legg merke til på kommentarfeltet hennes har hun ingen Norske lesere som kommenterer, og det er fordi de Norske bloggerne orker ikke ha noe med henne å gjøre. Hadde hun fått så mye støtte som det hun skriver, hadde hun lagt ut kommentarene uten å tenke seg om som bevis.

      Vær klar over at det sitter en eller flere og kommenterer under falske bloggnavn som liksom skal være bloggnavnene til andre bloggere. Det kan være noen skriver kommentar som Inger J sitt bloggnavn, og at det slett ikke er henne. De som gjør dette ønsker å fyre opp under ilden.

      Kommentarene er av en slik karakter at de vil at vi skal tro noen av våre bloggbekjente har skrevet dem. Vedkommende som holder på slik lager seg falske ip-adresser som ikke kan spores.

      Disse falske kommentarene kan du avsløre med at de ikke oppgir mailadresse, og det er for at de ikke har vår mailadresse som vi logger inn med på bloggen vår.

      Jeg har selv opplevd å få slike falske kommentarer i mitt kommentarfelt. Jeg sletter dem.

      Det kan være at noen kommenterer med falsk kommentar i ditt navn på hennes blogg, og omvendt.

      Husker du Synskpeggy da hun blogget? Hun fikk falske kommentarer fra vår felles bloggbekjent som liker bråk og krangling. Synskpeggy avslørte vedkommende ved at det aldri lå noen mailadresse med kommentaren. Da sarte Synskpeggy: “Jeg tror ikke kommentaren er fra deg Inger J”. Da ble det stilt på den som hadde lagt igjen kommentaren.

      Husk du har oss bloggvennene dine som leser og følger bloggen din bak deg, og vi støtter deg 100% <3 <3 <3

      Du står ikke alene <3 <3 <3

      Ønsker deg og Elvisgutten en kjempefin fredag, og ei kjempefin og god helg <3 🙂

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

      1. Ja jeg har skjønt at den dama ikke er god, hun kaster rundt seg med disse innleggene på sin blogg som er helt uten mål og mening. Ikke noe problem med å overse henne for hun har jo blokkert meg inne på nouw så, men jeg logger meg ut og leser den uansett. Ja jeg husker det tullet og bråket rundt Synskepeggy og at hun avslørte mange hun. Ja dere som følger meg og er mine bloggvenner er gode dere. Jeg veit at jeg ikke står alene og takk for det.

        Ønsker deg og dine en riktig fin og god fredag og helg.

        Klem fra meg og Elvis til deg og dine.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg