Følelsene sitter helt på utsiden av kroppen i dag, tårene renner bare en tenker på hvordan en kunne hatt det.

 

 

 

I dag så har følelsene sittet helt utenpå kroppen, bare en ser noe som minner meg om en av de som ikke er blant oss lenger så renner tårene før en veit hvorfor. Ja det er på en slik dag en skulle ønske at jeg hadde noen jeg kunne prate med, kanskje hatt familien rundt seg men de har jo pusset meg ut av deres liv så da får jeg bare gå igjennom disse dagene for meg selv alene som jeg er vant til. Jeg skal klare meg uten hjelp for det får jeg ikke uansett, det er en vond tanke å ha men det er faktisk slik det er blitt og alltid kommer til å bli sånn er det bare.

 

Er vel bare å sette på seg masken alt er bare bra så er det ingen som ser at jeg har det vanskelig, uansett hvor vondt det gjør å gå rundt å smile hele tiden og virke utad at alt er bare bra selv om det ikke er det.  Det er vanskelig men jeg må ja jeg må bare få det til sånn at jeg ikke viser meg svak tenker jeg da, enda jeg veit at det å snakke med noen om det ikke gjør meg svak men sterk har jeg lært. Men det er jo noen som mener at jeg sutrer for mye men det gjør jeg da ikke, dette er mitt liv og hvordan det er så det er da ikke sutring og syting etter min mening denne bloggen handler om meg og mitt liv.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

10 kommentarer
    1. Det kommer garantert bedre dager – og fram til det skjer tar du ett skritt, en time og en dag av gangen❤️

      1. Ja det kommer bedre dager, er ikke annet å gjøre enn å ta en dag om gangen. Kan jo være at denne dagen blir bedre enn i går, ikke veit jeg det ser man når kvelden kommer.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    2. Så leit at du har det så vanskelig.
      Alle burde ha noen og snakke med når det tårner seg opp.
      Sender deg en nattaklem.

      1. Ja det burde man men slik er det ikke for meg, her er det bare å jobbe seg igjennom alene. Det går jo bra etter hvert tar bare litt lenger tid.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg