Følelsen av å være ensom og forlatt er en følelse jeg har sittet med i dag/kveld.

 

 

 

 

Jeg veit at dette er en følelse jeg har skrevet om før, i dag og i kveld har det vært sårt å være helt alene.

Jeg føler meg fullstendig alene og forlatt ja rett og slett ensom, jeg veit at det er noen som mener at det å være alene er ikke det samme som å være ensom. Men når du er alene og forlatt over tid så blir du jo ensom, og det er ikke noen god følelse det har vært mye tårer i dag men det er helt normalt når alt er trist mener jeg da.

 

Jeg skriver ikke dette for å få noe medfølelse fra dere, for dette er mine følelser og ikke andres.

 

Jippi så ble det gull på Sverige i EM i håndball for herrene  og bronse til Danmark, det var en fortjent medalje til dem begge.

 

I morgen skal jeg opp veldig tidlig for jeg skal til teststasjonen for å ta en PCR test, og så får jeg bare vente på svaret så får jeg se hvordan neste uke blir.  Er den positiv så blir jeg bare enda mer ensom og alene, ja da får jeg jo ikke gått mine faste turer bare være innafor mine fire vegger i noen dager.

 

Og er man psykisk syk før isolajonen så blir ikke det noe bedre, er faktisk redd for at det blir verre og at jeg ikke kommer meg ut etterpå utenom hvis jeg skal i butikken. Skal ikke ta sorgene på forskudd men jeg kjenner på meg allerede at jeg holder på å gå på veggene her, men jeg skal jo ut og gå i morgen en times tid så da kommer jeg meg ut i allefall.

 

Lag dere en fin kveld.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

12 kommentarer
    1. Uvissheten sliter på psyken… men jeg tror du er tøffere enn du tror selv og gir deg kredit for. Husk nå at du egentlig aldri er alene, ensomhet er en følelse, men alene er du ikke.. vi er her, og vi følger deg fordi vi liker deg og bryr oss om deg 🥰

      1. Ja den uvissheten den sliter på psyken. Takk for gode og oppmuntrende ord, du er jo bare så god.

        Ønsker deg og dine en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

      1. Jo takk for det selve testen er jo helt grei, håper på at den er negativ men det går greit om den ikke er det også. Ja jeg skal tenke på det når de vonde tankene kommer igjen noe de gjør ofte.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

      1. Takk for de fine og oppmuntrende ordene, det skal jeg tenke på når de tankene kommer igjen noe de gjør ofte.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    2. Så enig med kommentaren over, du føler deg ensom, men du er definitivt ikke alene! Men forstår du føler begge deler, siden du har følgere på internett og ikke noen du treffer i virkeligheten!

      Du har lov til å både handle samt gå tur dersom du ikke har alternativer, se under punktet “hvordan gjennomføre karantenen”. Bruk dobbelt munnbind, sikkert også veldig lite folk rett før butikken stenger. Sørg for å ta vare på psyken også, gå en tur hvis du føler for det, det er lov. Du holder vel avstand pluss er ute, så det bør gå fint. Du er nok heller ikke den eneste som vil gjøre som det står i reglene her, må man så må man. Ha en god kveld og lykke til i morgen! Klem ❤ Fått feilkode 400 “bad request” mange ganger i kveld, håper denne går igjennom.

      https://www.helsenorge.no/koronavirus/karantene-og-isolasjon/

      1. Takker så mye for de oppmuntrende og fine ordene fra deg, det skal jeg tenke på at jeg har dere.

        Jeg fikk beskjed om at jeg skulle isolere meg til jeg fikk svar på PCR testen, er den negativ kunne jeg leve som normalt var den positiv så måtte jeg leve i isolasjon i 6 dager fra svaret kom.

        Ja jeg holder avstand ute også, for jeg måtte gå fram og tilbake teststasjonen. Er flere som har det problemet med feilkode det fikk jeg selv også i går kveld.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    3. Du er iallefall i mine tanker ofte…
      Du greier dette, du er sterkere enn du tror 😊
      Klem fra meg 💚

      1. Takk for at du tenker på meg. Ja jeg skal komme meg igjennom dette på en måte, jeg er nok sterkere enn jeg tror.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    4. Lykke til.
      Da regner jeg med at du har tatt testen, og så er det bare å vente på svar enten det blir det ene eller det andre.
      Dette takler du.

      1. Takk det gikk kjempefint men litt ubehagelig, jeg var hjemme igjen klokken 10.00 det ble en litt for lang tur for meg sånn som formen er. Ja nå er det bare å vente på svar det tar vel ett par dager det, jeg skal nok klare det uansett hva svaret blir.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg