Fjerde dose korona vaksine eller ikke, for min del blir det ikke.

 

 

 

Er det slik at det bare er noen som får skrive sine tanker og sine meninger, jeg mener at alle har like stor rett til det så jeg prøver igjen.

 

Det er mange som har noe på hjertet store eller små saker men alle har vel rett til å bli hørt, skriver ikke dette om noen men generelt. Så jeg håper ingen tar seg nær av dette innlegget, for det er ikke meningen tror jeg da.

 

Nå skal jeg komme meg over til selve innlegget.

 

Skal ikke skrive så veldig hardt om noen verdens ting, men nå driver de i helse Norge at fjerde dose er på tur. Jeg kommer til å si nei takk til den fjerde dosen for da kommer de vel med en oppfrisknings dose av fjerde dose innen jul, nei takk det gidder jeg ikke for å si det mildt for er de vaksinene noe vits i når mange av de som er uvaksinert får mildere sykdomsbilde enn de som er vaksinerte. Jeg har to venninner ei er vaksinert med tre doser og den andre har ikke latt seg vaksinere seg de bor i samme hus ja de er ett par, hun vaksinerte fikk korona og ble veldig syk hun havnet på sykehus den andre fikk også korona hun var ikke vaksinert og hun syntes det lignet en helt vanlig vinter influensa bare hun fikk det i våres. Da tenker jeg at den fjerde dosen den skal jeg ikke ha, sånn er det bare med den saken sann mine ord.

 

Lag dere en fin kveld.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

6 kommentarer
    1. Vet du Aud-Marit. Jeg hadde aldri trodd at den gang jeg uttalte at jeg ikke ville ha covid-vaksine at det skulle bli så mye hat, hets og stigmatiseringer. Jeg har tatt mange vaksiner jeg, og noen har jeg ikke tatt, aldri før har jeg blitt hengt ut som vaksinemotstander, antivaxxer og konspirasjonsteoretiker av den grunn. Blir stadig hengt ut med de karakteristikkene her på blogg også. Hadde jeg visst for et par år siden at å ikke ta covidvaksiner skulle bli så mye hat og bråk av, så hadde jeg heller holdt kjeft. Tøff er du som skriver dette på bloggen din. Nå har jeg hatt covid, og det var faktisk verre å ha en kvise i øret, det kan være vondt altså. Riktig god natt til deg 🥰

      1. Ja jeg har fått med meg det og har syntes synd i deg mange ganger, du har jo også fortalt at du har tatt mange vaksiner og at det var akkurat disse forsøks vaksinene du ikke ønsket å ta for det vi faktisk ikke veit noe om dem. Etter den siste jeg tok så ble jeg dårlig av den, mye sykere enn jeg pleier å være av vaksine fikk høy feber og utslett så nei takk til flere doser av den dritten. Ja å ha kvise i øret er veldig vondt til tider har prøvd, som yngre så fikk jeg vannkopper i øret det var vondt det. Ja alt du har gjennomgått og får gjennomgå har gitt meg inspirasjon til dette innlegget, bare for å få det litt ut av systemet for jeg ble regelrett forbanna til tider faktisk så forbanna at jeg ikke klarte å skrive en kommentar en gang.

        Ønsker deg en riktig god natt ja hele gjengen hos deg.

        Klem fra meg til deg og dine.

    2. Har jo tatt tre vaksiner, fikk viruset. Litt feber og slapp. Det var det hele. Er ikke sikker på om jeg tar 4 vaksine. Bra at du sier meningen din. Fikk vannkopper når jeg var i 40 årene, og det var jævlig rett og slett. Klem til deg fra meg.

      1. Ja jeg har tatt tre jeg også av den siste vaksinen så fikk jeg veldig høy feber og store utslett så ingen fjerde dose på meg. Vannkoppene hadde jeg som 20 åring, ja det var rett og slett jævlig og jeg fikk så mange i ørene og i munnen så godt det ikke går å få det flere ganger.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    3. Way to go, Aud-Marit!!
      Det er ikke noe som er bedre enn at DU foretar de vurderinger som du mener er de rette for DEG. En kan aldri bli likt av alle dersom en står for noe her i livet. Jeg vet at mange opplever det å bli kritisert for meningene sine som vanskelig, men om noen ikke liker deg, er det faktisk DERES problem, og ikke ditt 😉

      1. Jeg har vurdert at har jeg tre doser så får det holde nå gidder jeg ikke flere stikk, nei de som ikke liker meg av den grunnen eller andre meninger jeg har om ting og tang ja da er det deres problem ikke mitt.

        Ønsker deg en kjempefin ettermiddag håper dagen din har vært fin til nå.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg