Fire dager igjen til 17 mai, her blir det ikke mye feiring av den dagen.

 

 

 

Ja så er det fire dager igjen før den store dagen 17 mai, mange stresser rundt og handler inn til den dagen. Jeg skal ta den veldig rolig 17 mai er jo en dag og mange skal ha så mye fint til den dagen, jeg har satt opp 100 kroner i budsjettet mitt til den dagen for noe mer velter budsjettet så store feiringen blir det ikke. Jeg skal se på barnetoget og en konsert hvis den konserten er gratis som den pleier og kanskje en is, ellers så skal jeg se resten av 17 mai feiringen over hele landet på tv sånn da var min 17 mai plan lagt ut for hele Norge ser vel litt kjedelig ut men slik feirer man 17 mai alene.

 

Lag dere en fin stressfri dag.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

 

 

2 kommentarer
    1. Du får med deg mye på 17.mai, syns jeg! Barnetoget er viktig – det skal jeg også se – men så vet jeg ikke om noe mer jeg skal! Kanskje tar jeg meg en tur ut til sjøen, eller inn i skauen et sted! Kos deg uansett så masse som mulig med tog og is – og det er kos å få med seg feiring fra andre kanter av landet på TV også! Klemmer til deg <3

      1. Ja jeg skal også ha med meg defileringen i byen på morgenen og guttemusikken skal spille ved sykehuset som er min nærmeste nabo, barnetoget er noe jeg har fått med meg nesten hvert år. Jeg skal nok kose meg veldig med barnetoget og resten med en is, skal også se på og høre på en konsert på ettermiddagen har fått beskjed om at den er gratis som vanlig. Så blir det tv med noe god mat og kanskje drikke.

        Ønsker deg en kjempefin søndagskveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg