Fint vær men mye vind, har vært på tur i dag.

 

 

På morgenen i dag så ble jeg heldigvis vekket  med ett smell, ja de sprenger rundt her grunnet at de skal bygge nye hus og leiligheter rett i nærheten her jeg bor. Godt den ladningen gikk av 07.45 så jeg fikk sett Therese Johaug og resten av jentene/damene gå ti kilometeren klokken 08.00 på morgenen, så jeg skvatt ut av senga og rett på badet til en kjapp dusj  er jo så himla dyrt med strømmen så en dusj som er lenger en ett minutt eller to tar jeg meg ikke råd til.

 

Etter at Therese gikk i mål til gull så tok jeg på meg jakke og ett par sko og gikk meg en tur, det var så deilig å være ut så tidlig for da er det ikke så mye folk ute. Det å komme seg ut på tur er deilig for både kropp og sjel, smertene var der i dag også men ikke så ille som i går så da går det sånn passe bra med alt.

 

Jeg var også oppe hos venninnen min en tur, til kaffe og en koselig skravle stund og så var jeg en tur oppe og handlet for henne sånn at hun fikk i hus det hun trengte for dagen.

 

Så gikk jeg hjem og laget meg middag, det ble tomatsuppe med makaroni og fiskeboller. Det er det beste jeg veit, jeg liker det meste men fisk er noe jeg bare elsker jeg spiser faktisk så godt at jeg kunne spist det hver dag.

 

 

Lag dere en fin kveld alle sammen.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

4 kommentarer
    1. Er du en morgendusjer eller kunne du dusjet om kvelden? Ikke veldig stor forskjell på prisen, men om varmtvannstanken varmes om natten er det noe billigere. Godt kroppen er bedre i dag enn i går, godt det ikke er like ille hele tiden. Ha en fin kveld/morgendag, klem ❤

      1. Jeg liker best å dusje om morgenen for da får jeg kroppen litt bedre i lage, ja det er nok billigere at varmtvannstanken varmer seg opp igjen om natten. Ja det er godt at ikke smertene er like ille hver dag.

        Ønsker deg en kjempefin kveld/natt.

        Klem fra meg til deg.

    2. God morgen og jeg sov jaggu meg hele natten, enda jeg sovna på sofa. Måtte se Fangene på fortet i går kveld. Nå nytes frokost. Var på butikken i går, og heldigvis lite folk. Blir å bruke munnbind og holde meteren fortsatt. Eldste datter har fått viruset og fortalte om en vanvittig hodepine.
      Dusj må man ha enten om det er morgen eller kvelden. Synes en varm dusj hjelper på smertene. Ønsker deg en fin helg og klem til deg fra meg.

      1. God kveld god du fikk sove hele natt enda du sovnet på sofaen. Fangene på fortet har jeg ikke sett på flere år. Jeg spiste ikke frokost i dag for jeg grudde meg slik, var en tur hos tannlegen tok bilder av tennene sånn at hun viste hva hun hadde å gjøre utover og fikk ett prisoverslag det tar en lang stund før jeg kan gå og få reparert og rettet opp alt i kjeften min. Bare å ta tre bilder kostet meg tusen kroner.
        Det er mye smitte rundt om så munnbind og meteren blir nok hos meg også, ja det er en forferdelig hodepine med dette viruset som er nå.

        Jeg dusjer om morgenen som myker opp kroppen etter nattet og hjelper for smertene, hadde nok vært noe billigere og ta en varm dusj om kvelden men det er jo ikke om natten jeg er oppe og går turer det skjer på dagtid det da.

        Ønsker deg en kjempefin kveld og helg.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg