Fint vær i det minste, kaldt var det også.

 

 

 

Begynte dagen med å gå tur det var en kald fornøyelse gradene ute viste 17 blå kald som fy, måtte gå rundt å puste med nesen for jeg klarte ikke puste med munnen for da verket tanna mi noe så utrolig. Gleder meg til mandag for da får jeg hentet  antibiotika som jeg trenger til tannrots betennelsen jeg har, fikk en ti dagers kur men den får du bare på hvit resept så det koster meg mer enn det jeg har nå så den må jeg hente på mandag.

 

Så gikk jeg hjem for å spise frokost, det ble ikke store greiene ett knekkebrød med smør på. Og to store kopper kaffe til å varme meg på, det var ikke klart å bli varmt i leiligheten jeg pleier å slå av alt av strøm da jeg går på tur ja utenom det som må stå på.

 

Var også oppe hos venninnen min på kaffe og en skravle stund, så gikk jeg opp på butikken og handlet for henne.

 

Så gikk jeg hjem det var nydelig solskinn men ikke varmt akkurat, det er jo vinter så da må jeg tåle at det er kaldt for det er det på vinteren.

 

Lag dere en kjempefin ettermiddag og kveld.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud – Marit.

11 kommentarer
    1. Kutt røyken, så har du råd til viktig medisin. Du har rett og slett ikke råd til å røyke, så enkelt er det. Og syns det er helt på kanten å opprette spleis etter spleis, når du bruker penger på tobakk. Men det vil du vel ikke høre snakk om.

    2. Høres ikke godt ut med den tanna,vet du hva medisinene koster?vi er vel noen her inne som kunne vipsa litt til deg,klem

      1. Godt er det ikke, ja jeg veit prisen på de medisinene koster de koster litt over 200 kroner, synts ikke det er noe moro å skrive summen.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    3. God bedring med tanna! Jeg mener ikke å kritisere nå, men det er ikke sikkert du sparer strøm ved å slå av mens du er ute. Når du skrur på igjen står strømmen på maks over lang tid, heller enn jevn “belastning” hele tiden. Forstår du ikke kan ta deg råd til å holde en grei temperatur. Synd det er dårlig isolert hos deg. Blir litt som å sammenligne at du har vindu på gløtt lenge pga slår av strømmen, blir kaldere i rommet da som må varmes opp på ny.
      https://forbrukerguiden.no/spare-strom/

      1. Takk for det det går alt bedre.

        Jo jeg sparer penger på det, har hatt mindre å betale i strøm enn det jeg betalte på strømregningen i fjor.

        Her pleier vi å si at vi fyrer for kråka, så dårlig isolert at jeg føler at vinduene står vid åpne.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    4. Håper du er bedre ang.tannverken,her er det kommet mye snø,mye mer enn det vi er vandt med,ser på farmen,Unni irriterer veldig,klem

      1. Tanna er blitt noe bedre, er meldt en del snø her også. Her er vi vandt til mye snø, Unni er veldig irriterende ja.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg