Fint vær er ikke alltid ensbetydene at en selv har det bra.

 

 

 

I dag har jeg vært i dårlig form med feber og hostet vond hals jaja det er vår,  blir vel bedre etter hvert for det er slitsomt å være slik. Har da gått en liten tur i dag så faktisk hvitveis i dag, det kommer bevis på det nå.

 

 

Fine syntes jeg de var da, søte små hvite blomster blant alt det døde gresset fra i fjor. Er godt å se nytt liv i naturen, for det er ett sikkert vårtegn for min del.

 

Jeg fant også hestehov og noen tomflasker som jeg ikke har tatt bilde av for jeg gikk tom for strøm på mobilen.

 

Har også sovet på sofaen og det helt uten dårlig samvittighet, er jo ikke helt i god form så sånn ble den dagen.

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud – Marit.

10 kommentarer
      1. Ja det er fine vårtegn og flere kommer jo fram etter hvert.

        Kvelden i går ble ganske bra.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

      1. Takk for det her går det fortsatt i feber, nysing og hosting litt bedre i dag men sånn er ståa.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    1. Herlig å se at naturen våkner til liv! Ikke kjekt med feber,hoste og snørrete. Ta det med ro, og jeg ønsker deg en riktig god bedring. Klem til deg fra meg.

      1. Ja det er godt ser frem til at det våkner enda mer, nei det er ikke kjekt men det var vist en sterk pollen allergi reaksjon ut fra legens uttalelser. Var ingenting annet som var feil ved meg mente hun, utenom alle de andre diagnosene da men de må jeg leve med og har levd med. Blir nok verre før det blir bedre sa hun, allergien har jeg hatt i 40 år så når det normaliserer seg så går det greit/bra.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg