Fint å ha både på sommer som vinter på tur.

Reklame | Outnorth.

 

 

Jeg fant ut at jeg skulle bruke det som jeg før kalte en klikk, klikk før, er noen som kaller det for ubevist tigging. Noe jeg mener er fullstendig feil er jo lov å bruke det, er det feil å ønske å tjene noen kroner ekstra på bloggen. Nei det syntes nå ikke jeg da.

 

Ja her er det mye fint som man kan ha på seg under en tur både på sommer og vinter, er ikke alltid varmt om sommeren heller da mange steder.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

 

 

 

 

 

Bergans Microlight Jacket Women’s-2019 Dame Tunn frluftsjacka Rosa S//Silva Compass Expedition S kompasser OneSize//Devold Ona Round Woman Dame langermede trøyer Grå M

6 kommentarer
    1. Jeg kikket innpå! Synes ikke det er tigging jeg. Fint bilde du legger ved i dag.
      Kanskje prøve igjen jeg også…
      Klem…og fin kveld og natti natt..

      1. Å så fint at du klikket, det er faktisk dem som syntes det er tigging ubevist sådan. Det er fra en tur opp til knuten som jeg hadde her for noen dager siden var ett stykke å gå før jeg kunne starte oppstigningen til toppen men det var en kjempetur.

        Jeg syntes du skal gjøre det er jo noen firmaer som fortsatt gir noen kroner og øre pr klikk, jeg kommer til å klikke meg inn når du gjør det så du også kan tjene noen kroner på bloggen.

        Ønsker deg en kjempefin kveld og natt når den kommer.

        Klem fra meg til deg.

    2. God morgen fine du. Har nå klikket jeg, og den jakka var jo fin. Man skal jo ikke fryse når man er på tur. Synes ikke det er tigging og det er jo opp til folk om de vil klikke eller ei. Når rosabloggere dominerte her så var det mange produkter de la ut. Var det noen som klaget da?
      Du koser deg vel nå som det er EM i fotball? Her har man funnet seg en serie å se og ingen av oss følger med på fotball. Klem til deg fra meg.

      1. Takker for klikke, ja den jakka syntes jeg også var veldig fin nei man skal ikke fryse på tur da blir det ikke noen fin tur hvis en fryser.
        Ja det er faktisk noen som mente det var ubevist tigging, ja det er jo opp til hver enkelt om de vil klikke seg inn eller ikke.

        Som du sier når rosabloggerne var de som dominerte så var det veldig mye av det, og om det var noen som klagde da det vites ikke det er vel for at det er jeg som legger ut slikt at det blir slik klaging.

        Ja jett om jeg koser meg for under fotball EM er jo så mange fine kamper å se på.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    3. Da har jeg klikket og jeg har både jakken og genseren kjempe fornøyd med de. Er ganske mye på turer forrige helg var jeg på venninnertur på Fjorda og vi overnattet i hengekøye skikkelig flott tur. Kos deg med fotballen , jeg er nok ikke så intererssert men ser av og til. Ha en god solfylt kveld.

      1. Takk for klikket jeg syntes den genseren og jakka er kjempefin. Jeg er mye på hengekøyetur når jeg får låne hengekøya til ei venninne av meg hun kjøpte seg en men bruker den aldri.
        Ja jeg koser meg virkelig med fotballen, er moro å se at lag som jeg aldri hadde trodd skulle komme seg til EM er med.

        Ønsker deg også en solfylt kveld videre.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg