Fin dag på kafe, jeg har også handlet litt uten bilder.

 

 

 

I dag så har jeg vært ute på kafe og kost meg, men som vanlig så glemte jeg å ta bilder det må jeg lære meg å sette på agendaen sånn at det blir noen nye bilder her på bloggen. Jeg satt å så på folk som hastet forbi vinduet der jeg satt å tittet, det var bare ukjente der i dag så det ble ikke noen å prate med.

 

Men da jeg gikk fra stedet så møtte jeg ei som jeg gikk på skolen sammen med, det var ei som gikk i min klasse fra 3 til 9 klasse vi har truffes flere ganger etter at jeg flyttet hit til Kongsberg.

 

Så var jeg innom storsentret å handlet litt undertøy og slikt, det er jo en forbruksvarer som man ikke får nok av.

 

Jeg var også oppe hos venninna mi var en tur i byen for henne også, var på apoteket for henne og litt annet. Vi satt og koste oss med kaffe og skravla litt om løst og fast, det er så godt å ha henne så har jeg i allefall noen å prate med en gang om dagen.

 

Så jeg har da hatt en dag som jeg har kost meg, fikk også utrettet ganske mye spør du meg.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

4 kommentarer
      1. Takk for at du syntes det. Ja jeg fikk ordnet en hel del, ja det var deilig å få en slik dag også-

        Ønsker deg også en riktig god natt.

        Klem fra meg til deg.

    1. Koselig og lese at du har hatt en fin dag med kafébesøk og litt handel. Er jo godt innimellom og komme seg ut og se litt folk og det kan gjøre godt for kropp og sjel. Håper du har en fin kveld og koser deg foran tv. Selv venter jeg på farmen. Kos deg og må du ha en fortsatt fin uke.😊🍁🌺

      1. Ja det gjorde god for kropp og sjel. Jeg koser meg virkelig med tv ser nå farmen.

        Jeg skal ha en kjempefin både uke og kveld.

        Ønsker deg en kjempefin tirsdagskveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg