Fin dag ja, kokt grønnsakssuppe fra bunnen av.

 

 

 

Kjempefin dag selv om mørke skyer truer i horisonten  så har dagen vært fin ikke for varm å selv om det har regnet litt så rakk en ikke å bli våt av det.

 

Nå har jeg satt i gang kjelen som jeg skal lage grønnsakssuppe i, det er bare å bruke de grønnsakene du ønsker jeg har laget den med purre, gulerøtter, potet, kålrot og blomkål og brokkoli. Det er de jeg bruker til min grønnsakssuppe med litt grønnsaksbuljong som setter en spiss på suppen så dette skal bli kjempe god som den pleier, så da ser folk at jeg kan lage mat jeg også og ikke bare sier at jeg har gjort det.

 

 

Det var det jeg handlet inn i går, så det ble vel bruk av pengene når jeg kan lage suppe til tre middager og man kan bruke grønnsakene til andre ting som til fisk og kjøtt som jeg har fra før i fryseren sånn er det med den saken.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg