Fin dag har det vært i dag, men ikke mye tomflasker å finne.

 

 

 

Har vært en fin dag og det ble en lang og fin tur, med på turen hadde jeg noen bæreposer til tomflasker men de var like tomme som når jeg gikk hjemme fra men sånn er det noen ganger. Dette var på morgenturen det er da jeg pleier å finne flest men ikke i dag, etter noen timer hjemme så ringte venninnen min for hun trengte noe i butikken for helga. Hun var også litt ikke bare litt selskapssyk, så vi satt og skravlet litt over en kopp kaffe. Etter litt skravling  så gikk jeg opp i butikken for henne så hun fikk i hus det hun trengte, ta det med ro folkens jeg tar ikke i mot noen kroner av henne som jeg fikk før.

 

Men så gikk jeg meg en tur en omvei når jeg skulle hjem sånn at jeg fikk en ekstra tur, det er så deilig å gå tur når det er så fint vær selv om det blåser.

 

I kveld er det granprix finalen som det het i gamledager da jeg var ung, det skal jeg få med meg selv om det ikke er som før så er det i allefall noe å se på tv spennende å se hvor mange poeng norske bidraget klarer å karre med seg.

 

Nei nå får jeg avslutte her så jeg ikke skriver meg helt bort her.

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

6 kommentarer
    1. En riktig fin lørdagskveld ønskes deg.🎉🇳🇴
      Jeg skal se Grand Prix jeg også.🥂🎉🇳🇴
      Heia Norge!🇳🇴

      1. Ja jeg hadde litt mer hell med flaskesamlingen fant 2 stykker, søndagen skal bli kjempefin den. Jeg leste innlegget det var bra reflektert.

        Ønsker deg og dine en kjempefin søndag i finværet.

        Klem fra meg til deg.

    2. Fikk med meg MGP i går kveld, det var nok mange sympatistemmer som gikk til vinneren. Godt at det ble litt tomflasker, men tenker at du finner litt når 17 mai feiringen er over. Leste Kjerringtanker sitt reflekterende innlegg om de store forskjellene her i Norge. Det er skremmende hvordan det er blitt. Klem til deg fra meg.

      1. Ja litt for mange sympatistemmer men de hadde en fin låt også syntes jeg da. Ja det ble to stykker på turen i dag så det ble jo noen, finner nok flere etter 17 mai. Ja hun hadde noen fine poeng i det innlegget, ja det er skremmende hvordan det er blitt men sånn er det blitt for å være slik.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg