Fin dag har det nå vært med sol og vind den vinden kunne vi blitt spart for.

 

 

Jeg  har nå vært en tur ut i dag også og gjett hva jeg fant på turen min, er noe som jeg ikke har samlet på en stund jeg fan fem tomflasker som blir ti kroner så jeg fikk kjøpt meg en pose potetmos. Det skal jeg ha til kveldskos, så var jeg innom venninnen min  for hun ringte meg da jeg var på tur. Hun fristet meg med nybakte rundstykker med ost og kaffe, det var kjempegodt med frokost for jeg hadde ikke spist noe. Var også oppe for å handle for henne i dag også sånn at hun fikk i hus det hun trengte for helgen da fikk jeg med meg hennes tomflasker så da fikk jeg kjøpt meg rett i koppen tomatsuppe  som blir middagen i morgen.

 

Godt at det er mye sport på tv, for elles så hadde  dette blitt en lang dag.

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

Takk for at du stakk  innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg