Fin dag, gruer meg litt til i morgen.

 

 

 

I dag så har dagen faktisk  vært ganske bra og solen har skint,, men det har blåst kaldt men hva gjør vel det sier jeg da.  Fant noen flasker så da får jeg vel handlet inn for helgen, og til mandagen får jeg håpe får i alle fall kjøpt en pakke knekkebrød.

 

Gruer meg litt til i morgen for da skal jeg til manuell terapauten , gleder meg til å få den hjelpen jeg trenger så det blir en morgen med skrekkblandet fryd.

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

4 kommentarer
    1. Lykke til i morgen, og mist ikke motet om du ikke synes du får til alt hos terapeuten. Det er jo derfor du er der. Blir så mye morsommere når du om litt ser fremgang.

      1. Det gikk greit i dag, skal dit igjen den 12 mai. Ja det blir moro å se framgang neste gang får jeg håpe.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg