Fin dag å være mye inne dette.

 

 

 

Ja dette har vært en fin dag å være inne på, regner så det spruter og det har det gjort mer eller mindre i hele dag. Har jo vært en tur ute i dag og det ble vått, var oppe hos ei venninne av meg drakk kaffe og prater om alt mulig og ingenting. Var også oppe på butikken for henne så hun fikk handlet inn det hun trengte for helgen, jeg bare venter og gleder meg til mandag sånn at jeg får handlet inn det jeg trenger for ei uke.

 

 

Nå skal jeg snart koke meg en kjele med tomatsuppe og en med nudler så jeg får i meg litt mat, og det er jo god mat og det beste av alt er at det er billig og godt.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg