Fikk mailen fra egmont, fakturaen er sendt.

 

 

 

Ja da i ettermiddag så kom mailen med det jeg har tjent i januar, ikke mye men det kommer inn på konto i morgen så da kan jeg kanskje gå på kafe i morgen.

 

Og så er det en del som skal på sparekonto, halvparten av det jeg tjener på bloggen setter jeg på sparing slik at jeg har litt ekstra i tilfelle noe ryker som er dyrt å kjøpe på stedet. For jeg skal aldri bruke spleis lenger, for det helvete det ble sist jeg brukte det så ta det med ro det skal ikke skje igjen.

 

Så da er det bare å prøve å spare litt av det lille jeg har, det har gått greit de første ukene i 2021 å spare.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
      1. Ja det paset bra det, må jo øke sparekontoen min igjen. Synd at du ikke tjente noe denne måneden, hvorfor liker du det ikke lenger er jo noen du kan bruke som du får en krone pr klikk enda. Må jo det for å tjene mer enn bare det jeg tjener pr sidevisning på bloggen.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg