Fikk mail fra egmont i dag.

 

 

 

Ja jippi jeg fikk mail fra egmont i dag om at jeg måtte sende en faktura til dem, ja jeg hadde faktura grunnlag denne måneden igjen. Fakturaen er nå sendt via mitt faktureringsfirma, jeg bruker ett som heter Frilansfinans som jeg er veldig fornøyd med.

 

Blir ikke rik av å blogge men det er jo gode lommepenger hver måned, har brukt dem på regninger jeg da skulle vel ha spart dem. Har jo fått utbetalt hver måned siden kokkejævel fremskrev bloggen min, jeg vil bare takke han også for denne framgangen bloggen min fikk. Har vært litt vanskelig og holde på alle leserne mine men jeg jobber med saken hver dag, skal gjøre alt for at jeg får fakturagrunnlag denne måneden også.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

10 kommentarer
      1. Ja det er gøy med noen ekstra kroner som tar turen inn på kontoen, litt lønn for bloggingen det tar jo litt tid men tid har jeg nok av.

        Ønsker deg en kjempefin mandagskveld.

        Klem fra meg til deg.

      1. Ja det er kjempe fint at det blir noen kroner ekstra, jeg koser meg jeg med ting som er gratis eller som jeg kan tjene penger på som å blogge. Så er jeg flink til å komme meg ut spesielt på kvelden, for da møter jeg minst mulig folk.

        Ønsker jeg deg en kjempefin mandagskveld.

        Klem fra meg til deg.

    1. Gøy å få litt lommepenger for alt strevet. Det tar jo tid å blogge, så jeg håper du koser deg.
      Jeg er dårlig på å legge igjen kommentarer, men jeg titter stadig innom bloggen din 😊

      1. Ja det er gøy å få litt lønn for strevet, det tar jo noe tid men tid er noe som jeg har nok av for tiden. Jeg koser meg mye jeg med ting som ikke koster meg noe.

        Godt du la igjen en kommentar nå, å koselig at du kommer innom bloggen min jeg er også innom din blogg også med jevne mellomrom.

        Ønsker deg en kjempefin mandagskveld.

        Klem fra meg til deg.

    2. Hei.
      Veldig bra at du får litt penger. Klikker og klikker.
      Ja det er tøffe tider for Veldig mange nu.
      Vi må bare være forsiktig alle.
      Ha en fin ettermiddag/kveld.
      Klem fra mæ

      1. Ja det er kjempe godt at det blir litt penger av denne bloggen, ikke bare litt heller. Tusen takk for klikkene.

        Det er mange som sliter nå igjen, både psykisk og økonomisk om dagen.

        Vi får være forsiktig alle sammen.

        Ønsker deg en kjempefin tirsdagsettermiddag og kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg