Fikk mail fra Egmont/blogg.no nå har jeg sendt dem en faktura.

 

 

 

Ja i dag fikk jeg en mail fra egmont/blogg.no om at jeg hadde nådd faktura grunnlaget, så nå har jeg sendt en faktura til dem via fakturerings firmaet frilans finans.no sånn at de ordner alt trekker skatt og alt jeg bare skriver mine opplysninger som skal på fakturaen og sum de ordner resten.

 

Jeg blir ikke rik men det er en bi inntekt litt ekstra på sparing, har jo fått spørsmål om hvor mye jeg tjener i måneden på bloggen min i forrige måned så var det på hundre og tjueto kroner og til nå denne måneden så ligger jeg på 73 kroner håper jeg klarer og tjene litt mer enn forrige måned denne måneden så det går fortere og komme opp i femhundre kroner igjen.

 

Det jeg har fakturert får jeg utbetalt om en måned så det blir på nyåret, gode penger å få med seg det. Håper ikke noen mener at dette innlegget ble for personlig, men det er jo også opplysende for dem som er nye i gamet og skal fakturere.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit..

6 kommentarer
    1. Jeg er så uvitende at jeg ikke skjønner hvordan jeg skal tjene penger på bloggen min, jeg…
      Har ikke tjent ei krone hittil. Hva må jeg eventuelt gjøre, Aud-Marit?

      God natt og ha en fin lørdag!

      // Nina

      1. Du kan sende en e-post til http://support.blogg.no å søke på deres partnerprogram. Det var det jeg gjorde, du kan også bruke METAPIC. Er jo ikke alle som blir godkjent, det er jo bare og søke og blir du godkjent så får du en mail om det.

        Lykke til. Ønsker deg og dine en riktig nydelig lørdag.

        Klem fra meg og Elvis til deg og dine.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg