Fikk mail fra Egmont å faktura er sendt.

 

 

 

 

 

I dag så fikk jeg fakturagrunnlaget for bloggen  så nå var det bare å skrive en faktura, å da kommer pengene i løpet av uken kanskje allerede i morgen ikke veit jeg.

 

Det ble litt i desember er kjempe godt å tjene noen kroner, så da blir det litt ekstra denne uken eller kanskje på mandag igjen å da blir det ganske enkelt nesten dobbel utbetaling på den dagen.

 

Å det som er god på mandag er at da slipper jeg å handle mer enn brød og litt pålegg, så da kan jeg sette halvparten på sparing å enda ha det jeg pleier i løpet av uken.

 

Så da er det bare å vente å se når lønnen på bloggen kommer inn, halvparten av den skal jeg sette på en annen konto å ikke røre.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

4 kommentarer
      1. setter av hver uke til sparing. Å da er det ikke mye igjen å kose seg ekstra, i alle fall ikke enda jeg må bare komme inn i rutinene på sparingen.

        Klem fra meg til deg.

    1. Det er jo bra med litt ekstra penger nå på sparekonto så har du vel snart nok til kjøleskapet😊 Lykke til med sparingen!

      1. Det er godt det for det kommer jo noen regninger også, så det er ikke mye som skal gå til kjøleskap så det er godt det er kaldt ute.

        Så jeg sier takk.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg