Fikk beskjed at jeg måtte bytte noen bilder på bloggen min!

 

 

 

Ja fikk beskjed av noen at jeg måtte bytte profilbilde og toppbilde på bloggen min for det jeg hadde var så stygt bilde, nå har jeg faktisk gjort det får håpe det er bra nok da. Jeg har jo ikke byttet bilde på flere år så det var kanskje på tide, jeg er ikke noe pen på bilder og heller ikke i virkeligheten eller har jeg jo fått høre. Jeg gir blaffen i hva folk mener men er det de bildene de ser på og ikke det jeg skriver, så får det være deres sak ikke min ” jeg trodde det var det jeg skriver folk skulle lese”.

 

Jeg har lenge lurt på om jeg skulle bytte design på bloggen også men jeg veit ikke hvordan jeg gjør det, så da får jeg vel holde meg til standaren. Tørr faktisk ikke å rote med det så jeg byttet bare bilder får håpe det er nok, hvis ikke så får jeg spørre noen om hjelp til å bytte design.

 

Ja jeg pleier ikke å løpe etter andres pipe men jeg gjorde det nå, men nå skal jeg ikke bytte på en stund for dette må da være bra nok nå.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

14 kommentarer
    1. Hæ.. er det noen som bryr seg med det ! Aldri tenkt at du har/hadde stygge bilder…Men jeg er veldig glad i bilder så jeg liker å legge ut di jeg syns er fine..Noen ganger er det bildene som ER innlegget..andre ganger er det det jeg skriver som er det “viktigste”… Lag innlegg å legg ut bilder som du liker du… God helg videre <3

      1. Ja faktisk så er det noen spesielt en leser av min blogg som bryr seg med alt ja til og med bildene, det menneske mener også at mitt hverdagsliv er galt. Lurer på om den leseren er ute etter meg uansett hva jeg gjør. Ja jeg skal skrive det jeg vil og legge ut de bildene jeg vil skal ikke bry meg om det men det er utrolig sårende. God helg videre til deg og dine fra meg og Elvis. Klem.

      1. Jeg skal heve meg over dette også, jeg skal stå på jeg veit du. Takk for at du syntes at bloggen min er fin, jeg syntes bloggen din er kjempe fin jeg er innom den opptil flere ganger om dagen. For å si det sånn så er du en av de bloggene som jeg må innom om morgenen, har jeg en dårlig dag så får det meg til å tenke på en litt annen måte.

        Ønsker deg og dine en riktig god lørdag og kjempe god helg.

        Klem fra meg og Elvis til deg og dine.

    2. Aud Marit, du må heve deg over slike folk. Du lager din blogg, og da bestemmer du hvordan den skal være. Kanskje noen er misunnelige fordi du faktisk har en del klikk?

      1. Jeg hever meg over denne personen men når det trykkes på de riktige knappene så sårer det veldig. Ja det er jo min blogg og jeg bestemmer over den. Ja kanskje det er sjalusi som gjør det, kanskje personen ikke veit å te seg eller det er ett av to. Ja jeg har faktisk en del klikk i løpet av dagen så misunnelighet kan jo være en mulighet, hvorfor skjønner ikke jeg.

        Klem fra meg og Elvis til deg og dine. Ønsker deg en forsatt god helg.

    3. Nå kjenner jeg at jeg blir kjempesint her at noen skal blande seg i hvilke bilder du har på bloggen din! Vedkommende som sa det kan bare ryke og reise dit pepperen gror!

      Du har ikke stygge bilder på bloggen din! Bruk de bildene du vil. Hvis vedkommende har et problem med dine bilder kan han/hun trykke på x-knappen i hjørnet på skjermen, og han/hun slipper å lese bloggen din. Ingen tvinger ham/henne til å lese blogger. Så han/hun kan holde kjeft!

      Stå på videre med bloggen din du <3 <3 <3

      Ønsker deg og Elvisgutten en kjempefin lørdag <3 🙂

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

      1. Takk for koselig kommentar og opplysende på hvordan de kan unngå å lese for det er jo ingen som tvinger noen til å lese bloggen til ett menneske, så jeg er helt enig med deg at de kan jo bare trykke på X øverst i innlegget.

        Ja selvfølgelig skal jeg stå på videre med bloggen min.

        Ønsker deg også en riktig god lørdagskveld og helg.

        Klem fra meg og Elvis til deg og dine.

    4. Herligheta. det må du da få bestemme selv 🙂 Jeg har ikke endret oppsettet siden vi flytta over på ny plattform.. er ikke sikker på om jeg får det til en gang 😛

      1. Jeg gjør jo som jeg vil og dette menneske skal ikke få ta fra meg blogg gleden.Jeg har ikke endret noenting siden vi kunne bli partner blogger jeg mener det var august samme året som vi flyttet over til denne plattformen som vi har idag.

        Ønsker deg og dine en riktig god lørdagskveld og helg.

        Klem fra meg og Elvis til dere to der oppe i nord.

    5. Nå måtte jeg skrive litt her altså! Sånn kritikk går ikke an. Ikke er det hold i kritikken heller. Du har da fine bilder. Sånne mennesker må du ikke bry deg om. Du er topp, fortsett med å være deg! God helg!

      1. Tusen takk for god og fin kommentar. Jeg skal nok ikke bry meg om det, men det er utrolig sårende når folk er slik.Ja selvfølgelig skal jeg fortsette som jeg er ellers så er jeg falsk og det vil jeg ikke.

        God helg til deg og dine.

        Klem fra meg og Elvis til deg og dine.

    6. Det er noe av det frekkeste jeg har hørt 😡 Hva slags menneske er det som mener de har rett til å rakke ned på hvordan bloggen din ser ut, og hvilke bilde du har på den. Kjenner at jeg blir sint på dine vegne….

      1. Jeg skal ikke si at jeg ikke ble sint, men jeg byttet da heder bilde på både pc og på telefon og profil bilde for det var de som var så stygge utfra hva denne personen mente.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg