Feberen herjer i kroppen, og tannlegen avlyste timen på mandag.

 

 

 

I natt så slet jeg med å få sove for hodet var vondt og feberen herjer med kroppen min, forkjøla og all faenskap på en gang og test ble tatt og der dukket det opp en rød strek på den nederste men så etter hvert så dukket den andre opp også. Jaja så var det min tur igjen tenkte jeg pokker nå må jeg avlyse tannlegetimen på mandag, men så ringte tannlegen selv for han hadde også fått covid-19 så det var ikke bare meg. Da svarte jeg jaja sånn kan det gå for det har jeg også, ja hva annet kunne jeg si i en slik situasjon.

 

Ja så ble den timen utsatt så han skulle ta kontakt når han får en negativ test, så da er det bare å vente å se når jeg får ny time.

 

Har ikke gjort så veldig mye i dag annet enn å ligge på sofaen, har jo laget meg litt mat da men orket ikke så mye av disse fiskepinnene som jeg lagde av en ørret som jeg fikk før helgen. Er man syk så er man syk, hodet har ikke hengt med i dag så jeg har heller ikke fått skrevet noe innlegg heller. Hodepinen har vært så ille at jeg ikke har klart å konsentrere meg heller, nå er hodet litt bedre men hals og nese er tett så jeg føler at jeg lever i et vakum  men slikt går jo over etter hvert så det er bare å smøre seg med tålmodighet.

 

Nå skal jeg se på fotball Liverpool mot Real Madrid hvis jeg husker riktig, blir spennende å se hvem som vinner denne finalen ser ut til å bli en stund til kampen kan starte har trøbbel med å få alle publikummere inn på stadioen i Frankrike.

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

8 kommentarer
      1. Jo takk er litt bedre i dag, men langt unna bra. Ja kjempekjedelig er det å bli syk nå men men slik er det bare.

        Ønsker deg en kjempefin ettermiddag.

        Klem fra meg til deg.

    1. Så kjipt at både tannlegen og du er blitt syke av covid. Ønsker deg en riktig god bedring. Får håpe at du er bra om noen dager.
      Fotballkampen i går så vi ikke på, leste noe om kaos i avisen. Vi vet jo hvem som vant. I morgen skal jeg til vogna, og det skal vaskes og ryddes. Det er meldt godt vær og da kan man kose seg. Klem til deg fra meg.

      1. Ja det var veldig kjedelig for jeg var innstilt på å gå til tannlegen i morgen men sånn blir det ikke, lurer på hvem som har smittet hvem her for jeg var jo inne hos han for 1 eller 2 uker siden. Ellers så er jeg ikke borti så veldig mange, men den smitten er jo overalt. Jeg er blitt litt bedre i dag, håper også at jeg er mye bedre i løpet av neste uke.

        Jeg så den kampen når den først fikk startet etter kaoset, jeg vet at Real Madrid vant enda Liverpool var best men de klarte ikke å få ballen i mål.

        Å det hørtes kjempekoselig ut å gjøre den klar for bruk, ja jeg så de meldte kjempefint vær hos dere og det unner jeg dere virkelig for dere har jo bare så vit blitt kvitt vinteren. Så dere trenger virkelig sommer der nord, her trenger vi regn men jeg syntes den kunne ha kommet på natten jeg da og noen ganger på dagen for det er jo ett bra fiske vær med regn.

        Ønsker deg en kjempefin ettermiddag.

        Klem fra meg til deg.

    2. God bedring Aud Marit.Håper du får en dag som ikke er alt for ille og at denne coronaen går fort over .🌻🌻🌻

      1. Takker så mye for det. Er litt bedre i dag men langt unna frisk, men blir det ikke verre enn det er i dag så går det helt fint. Håper også at det går fort over for dagen i går unner jeg ingen, for den var helt forferdelig så nå er den vel på vei til å gå over.

        Ønsker deg en kjempefin ettermiddag.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg