Farvel til november, i morgen er det desember ny måned med nye muligheter.

Reklame | EMP.

 

 

Ja dagen i dag startet med litt snø, men utover dagen ble det regn underkjølt regn som gjorde det veldig glatt både for gående og kjørende.

 

Fikk vært å handlet inn det jeg trengte denne uken, ellers så skal jeg ikke gjøre annet enn å se på tv. Så vi avslutter november med regnvær, å dere som avslutter med å lage i stand og pakker pakker til barnas pakkekalender til i morgen får kose seg med det. Her har jeg ikke verken barna hjemme så jeg trenger ikke å styre så mye med det, jeg er ferdig med forberedelsene til jul skal ikke så mye i julen så da skal jeg bare kose meg med tv og bloggen disse dagene.

 

Ps denne klikk klikken jeg har lagt ved genererer ca 1 krone pr klikk til meg.

 

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

 

 

 

 

 

Pusheen – Skrivesaker -Notisbok – flerfarget//EMP – 3-persons iglo telt -Telt – multicolor//Mattematisk veggklokke i glass – -Veggur – svart

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg