Får vel takke for meg for i dag.

Reklame | Aim`n

 

 

 

 

Det har vært en lang dag i dag, har holdt meg veldig mye inne i dag. Det har blomstret veldig opp denne covid19 viruset her i byen, ja i dag er det registrert hele 8 nye tilfeller for min del så er det 8 for mange. Veit jo ikke hvem de er og hvor de har vært disse 8 personene, får håpe de ikke har spredd det til altfor mange uten å vite det.

 

Nå har jeg faktisk tenkt å finne senga her, så nå skal jeg legge meg å prøve å lese litt i en bok. Kommer nok ikke langt for jeg er nå totalt utslitt, så en får jo bare håpe at en sovner fort og ikke blir liggende å vri meg som ett forvirret dyr.

 

Med disse ordene så ønsker jeg dere alle en riktig god natt.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

 

 

 

Khaki Boost Sweatpants//White Sweatsuit Hoodie//Black High Support Ribbed Bra

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg