Får vel komme meg ut på tur.

 

 

 

Bildet er fra i fjor høst.

 

 

Nå er det langt  på dag å det er på tide å komme seg ut på tur, det regner litt men det får en bare tåle for slik er det med været. Det har seg slik at man ikke kan bestille det man vil av vær, man må bare ta i mot det man får. Jeg har noen ord som passer til dette været som er nå, det fins ikke dårlig vær bare dårlige klær. Man må jo bare kle seg etter hva slags type en har så går alt bra, blir man litt våt så er det bare å skifte når en kommer hjem. Det er veldig godt at man er vanntett for ellers så hadde man hatt et alvorlig problem.

 

En god dag ønskes til deg.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

12 kommentarer
    1. God formiddag..Skal gå meg en tur jeg å, etterpå må jeg kjøre en tur ut til min mamma. Pleier å besøke henne på lørdag, men i går ble det badetur! Klem fra meg.

    2. Her er det sol og riktig sommer, så det nyter vi. Vet aldri når det er slutt på det hærlige været. Jeg har vært å plukket litt blåbær, var mye bær men også masse klegg og fluer så det ble bare litt bær. Får ta meg en tur litt senere også.
      Ha en fin dag 🙂

      1. Så bra godt at dere har fint vær der oppe i nord hvis jeg ikke har bommet på det jeg leste på bloggen din. Er slitsomt med all den kleggen. Ønsker deg en kjempe fin dag og kveld.

      1. Ja turen ble kjempe fin den, det bare yret litt ble ikke våt en gang. Det er deg vel unt at det er fint vær, for det trenger dere.

        Ønsker deg også en kjempefin kveld.

      1. Jeg koste meg virkelig det gjør jeg hver gang jeg er ute på tur, jeg liker meg best når det er litt kjølig så jeg ser fram til vinteren jeg da.

        Ønsker deg og dine en kjempefin kveld.

    3. Hei Aud-Marit.
      Håper turen ble bra og at søndagen din har vært fin, til tross for litt grått vær. Jeg kom meg ikke ut på tur i dag, men satser på at kroppen er litt mer samarbeidsvillig i morgen.
      Straks står ei og ubrukt uke for tur. Håper den blir flott.
      Klem nordfra.

      1. Ja da søndagsturen ble bra den selv om det var grått og litt vått. Glad det er mandag og ny uke i morgen for da slipper jeg og sitte helt ensom hjemme.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg