Får vel håpe på noen timerssøvn i natt.

 

 

 

Nå er det blitt natt her i gården, man får bare håpe at jeg får noen timer god søvn i natt etter at jeg sov noen timer i kveld.

 

Nå skal jeg ut med lille Elvis gutten min en liten tur så han får gjort det han skal før vi legger oss før natten, noe vi pleier og gjøre hver kveld det er en koselig liten tur.

 

Så skal jeg ta og kneble beinhaugen og krype godt innunder dyna og ta en titt på baksiden av øyenlokkene mine for å se om søvnen tar meg, det må en ha for å kunne få dagen til å gå opp i morgen også.

 

Så med disse ordene så sier jeg god natt til dere alle sammen.

 

Takk for at dere stakk innom og velkommen tilbake..

 

Aud-Marit..

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg