Får se om man får nattero her får håpe det, er jo bare tirsdag og ikke fredag enda.

 

 

 

Ja nå ønsker jeg meg kvelds ro og håper på natte ro, det høres ikke slik ut akkurat nå full musikk hos naboen under ikke for å klage men jeg kaller ikke det bråket for musikk men det er en annen sak. Alle har jo sin egen musikk smak og den de kjører på er ikke min smak av musikk, god vi alle er forskjellige men å ha det så høyt på at det forstyrrer alle andre det er ikke greit.

 

Er ikke noe vits i å si noe for da blir det bare verre, å klage til styret er heller ikke noen vits i heller for det blir ikke gjort noe med det blir bare lagt bort å der blir det. Så det er noe jeg ikke gidder mer de får bare bråke til de er ferdig, om det blir langt på natt eller ikke får bare være jeg kan jo sove så lenge jeg vil i morgen det kan ikke de som bråker den ene skal i alle fall på jobb i morgen tidlig.

 

Nå begynner det å bli litt mer stille så da kan vel jeg også snart krype til sengs  også  må nok vente til han kommer inn igjen etter kveldsturen med hunden, da går i alle fall de til sengs og da kan andre også gjøre det.

 

Skrev ikke dette for å henge ut noen, dette er bare det som er reelt her i gården hver eneste kveld og hele helgen.

 

 

Så med disse ordene så ønsker jeg dere alle en riktig god natt.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

 

 

2 kommentarer
    1. Hei. Der er lovbestemt at etter kl 23:00 skal det være nattero. Politiet tar slikt på alvor, så ring dem og si fra at det er umulig å få sove pga den høye musikken. Ikke vær redd for å gjøre det. Det er en menneskerett å få sove på natta.

      1. Nei det gjør jeg ikke dette er noe jeg må leve med når man bor i blokk eller lav blokk. Sånn er det bare så de får bare holde på.

        Ønsker deg en riktig god ettermiddag og kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg