Får se om jeg finner roen så jeg får noen timer på øyet.

 

 

 

Nå er det veldig sent å skulle ønske jeg finner roen sånn at jeg får en god natts søvn, ser fortsatt dårlig  ut  nå men det kan da gå til slutt for ellers blir det en dårlig dag i morgen. Da er det bare å ikke legge seg ned i løpet av dagen, for det ødelegger neste natts søvn så da jeg blir trøtt i morgen så er det bare å komme seg ut på tur i stede for å legge seg ned.

 

Men nå skal jeg komme meg inn på soverommet sånn at jeg kommer meg til sengs, det blir jo godt å få lagt seg bare for å slappe av å håpe på at jeg får sove noen timer i allefall.

 

Med disse ordenen så ønsker jeg dere alle sammen en riktig god natt.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
    1. Håper du fikk noen timer på øyet. Jeg slet selv med å få sove, men sovnet til slutt. Det regner her og grått. Blir vel bedre vær snart får jeg håpe. Nå skal jeg i drivhuset å vanne, og husvask står på programmet. Klem til deg fra meg.

      1. Ja jeg sov meg igjennom hele natten, hadde ikke regnet med det men det gikk haha. Uff da regner det hos dere får håpe dere får ett bedre vær igjen snart.

        Plantene trenger vann de også, er det grønnsaker du har i drivhuset ditt? hus vasken skal jeg ta i morgen tror jeg da.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg