Får ikke sove om natten så jeg bruker dagen til hjelp.

 

 

 

Sliter med søvn om natten for da kommer engstelsen og angsten, ja jeg sliter og håper så inderlig at jeg blir bedre snart. Er faktisk litt redd for hva han gale Putin kan finne på faktisk, han kan jo iverksette bare på sekunder full krig i verden igjen. Jeg har bare noen få ord å si at det bare for oss andre å sitte stille i båten, for jeg veit da ikke hva som surrer rundt oppe i hodet på den herske og maktsyke mannen kan finne på og når.

 

De rundt meg mener dette er katastrofe tenking, jeg mener ikke det jeg er bare rett og slett engstelig og redd for det ukjente. Så i dag har jeg holdt meg inne og bare ligget på sofaen og sett på tv, ja sett og sett på tv fru Blom jeg har sovet som en stein på formiddagen hadde jo 0 sekunder søvn i natt så jeg tok dagen til hjelp bokstavelig talt.

 

Jeg syntes synd i de som lever midt oppe i Putins vrede i Ukraina stakkars både barn og voksne som må leve i det, den mannen er sprøyte gal spør du meg er ikke det at jeg har så mye greie på det som er hans politikk jeg har heller ikke så mye greie på det ellers heller. Jeg ser på dette som en gal, maktsyk og herskesyk mann som drives av de kreftene for å få Russland større slik han ønsker.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
    1. Ja krig er fryktelig og meningsløst, og jeg har de som er rammet i tankene mine hele tiden. Er ikke redd for at dette skal ramme oss. Kan heller ikke engste meg for det i tillegg til mine mange utfordringer i hverdagen. Søvn er mangelvare for mitt vedkommende – har vært igjennom år pga sykdom og behandling, så velger å ikke la utenforliggende problemer som jeg ikke kan styre, gå videre ut over min livskvalitet. Det gjelder å se lyspunkter i det små – alltid – selv om det ser aldri så mørkt ut. Må øve seg på det hele tiden – hvis ikke kan man bare legge seg ned for godt. God søndag til deg 😊

      1. Enig med deg at krigen er fryktelig meningsløst, de er i tankene mine hele tiden de rammede i krigen Ukraina.

        Søvn hva er det, og nå som han truer med atomvåpen grunnet sanksjonene så veit jeg ikke lenger.

        Den mannen som styrer det hele virker gal på meg eller rett og slett rusa, ut fra den sendingen jeg så på tv2 nyhetskanalen.

        Ønsker deg en kjempefin søndagskveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg