Får håpe han snart er ferdig for i kveld, for nå ønsker jeg faktisk å legge meg.

 

 

 

 

Ønsker at han under meg snart er ferdig med den verste bråket sitt med sag, snekring og annen bråk for kvelden jeg har faktisk lyst til å legge meg. For nå er jeg så trøtt å sliten at jeg klarer ikke å tenke klart, men det blir nok ikke enkelt når enkelte ikke klarer å lese husreglene som er i boretslaget vi bor i.

 

Er trøtt og ønsker å skrive dette innlegget her, øynene glir igjen hele tiden å det tar så utrolig lang tid å skrive dette innlegget.

 

Så når jeg blir ferdig med dette innlegget så skal jeg kneble beinhaugen å håpe på at jeg får noen timers søvn, så da får en håpe i det lengste  at han roer seg nesten en time over den tiden som det skal være stille. Men glem det han bråker som ett helvete enda så her må en smøre seg med tålmodighet for stilt blir det ikke saging av et eller annet skal vist skje enda.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg