Facebook mener at jeg er en fare for andre.

 

 

 

Ja dere ser riktig de i facebook har deaktivert min facebook profil for de mener at jeg ikke er et menneske men en robot, hadde jeg vært det så hadde jeg ikke måttet leve på et minimums eksistens nivå for da hadde jeg jo kunnet jobbe for fullt. Så jeg er nok ikke en robot for de blir jo ikke syke de er jo en maskin som bare går og går og de slipper og sove også, så det er den måten jeg har som jeg kan si at jeg ikke er noen maskin for jeg må sove.

 

Men dere som ikke er på facebook kan jo lese innleggene mine her så jeg kommer til å blogge som jeg pleier, men er det noen som finner bloggen min vist jeg ikke deler bloggen min i facebook gruppene jeg er med i.

 

 

VI BLOGGES FOLKENS!!

2 kommentarer
    1. Hehe, Facebook har sikkert noe sånt automatisk script ( en robot) som gjør dette, og da skjer det nok en del tabber. Send klage, du.

      1. Det har jeg gjort, de fikk ikke gjort noe var den deaktivert så var den det og de hadde gjort det med flere permanent i januar og i februar. Dette har hent meg før og da sa de at jeg måtte lage meg en ny profil, jeg fikk beskjed at jeg hadde for mange profiler. Men er det min skyld at jeg har det når det er de selv som ber meg lage en ny profil.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg