Etter regnet kom solen tilbake, godt det ikke er så varmt.

 

 

 

I dag så har det vært variert vær og det er jammen godt for da blir det ikke så varmt ute, ja det blir faktisk levelige temperaturer jeg er ikke så glad i varmen og kroppen verker noe sinnssykt når det blir varmt i været. Det er noe jeg bare må leve med er ikke så veldig gøy man må jo bare lære seg og leve med, noen vil vel tenke nå er hun ute og bare klager sånn var det ikke ment med dette innlegget. Jeg er ikke redd for og si hvordan jeg har det, for det er bedre og skrive rett ut for og ro rundt grøten er ingen vits i. Jeg ønsker og ha bloggen min som terapi og i samme slengen kanskje hjelpe andre ikke bare meg selv for det kan jo være andre som kjenner seg igjen i innlegg som jeg har på bloggen min, og så er det andre som henger seg opp i småting som det ikke er noen vits i å henge seg opp i. Noen føler seg krenket av det jeg skriver for dem kjenner seg kanskje igjen i noe som jeg har skrevet om i ett generelt innlegg om noe jeg ikke syntes er rettferdig mot andre, ja vi lever i en verden av lett krenkete mennesker de tåler ingenting.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake..

 

 

Aud-Marit..

2 kommentarer
    1. Jeg får ikke vondt i kroppen av varme, jeg blir bare veldig dårlig og dermed passiv. Når høsten kommer og det blir kaldt, begynner smertene her i gården. Denne sommeren har vært og er fin, med vekslende vær og temperaturer. I fjor var det helt forferdelig. Andre ønsker seg sånn hetesommer igjen. Godt det er noe for enhver smak. 😁
      Her er det øspøsregn i dag.
      En fortsatt fin helg til deg og Elvis’en!

      1. Ja det er deilig med regn, jeg har det så mye bedre når det er kaldt ute. Jeg er glad i sommeren, ja fjor sommer var det helt grusomt jeg er utrolig glad for normal norsk sommer.

        Ønsker deg også en fin helg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg