Etter håndballen så ble jeg så ivrig at jeg vasket alle gulv i leiligheten.

 

 

 

Ja jeg ble virkelig ivrig over den norske seieren i håndball så startet jeg å vaske og rydde litt, det var deilig å gjøre rent og rydde litt å jeg ble revet med som aldri før så nå skal det bli andre boller her i huset.

 

Nå skal jeg skjemme bort meg selv med litt god mat, så etter det så er det å finne senga for alle trenger jo skjønnhets søvnen sin og det gjør jeg også.

 

Gleder meg til å stå opp til en ny dag i morgen, for da er det bare å starte ryddingen slik at jeg kan sette fram julen her i huset. Jeg gleder meg som et lite barn på julaften til å pynte til jul, har nå fått utrolig lyst til å gjøre alt for at denne leiligheten til ett lite jule hus å min trygge hule i julen.

 

Å det lukter utrolig godt her i huset etter å ha vasket med blomstereng lukt i hele huset, å så skal jeg pynte treet på søndag så da er det bare å finne fram nissene mine å sette dem opp slik at det blir utrolig fint med de gamle nissene som har fulgt meg helt siden jeg var liten.

 

 

Nå sitter jeg å ser på en kjempefin julefilm, så er det bare å lagre litt energi til i morgen så jeg får gjort alt jeg skal i morgen. Og resten av helgen skal bli utrolig fin for alt skal være så å si ferdig før mandag eller tirsdag, for da får jeg en dag som jeg kan kose meg på før den fine julekvelden kommer selv om du er alene så kan du få en kjempefin jul hvis du ønsker det.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg