Ett kjempe koselig møte.

 

 

 

 

 

 

I dag ettermiddag så hadde jeg ett koselig møte/ treff med med en blogger jeg følger daglig, hun er ei utrolig koselig dame som jeg syntes det var fint å treffe. Hun hadde vært på et møte her i byen, det var kjemp fint å få en melding fra henne. Vi var på kaffe her i byen på kjøpesentret, var kjempe fint å møte henne jeg leser bloggen hennes hver dag jeg håper hun syntes det var like koselig som jeg syntes det var. Jeg glemte rett og slett og ta noen bilder men det er vel ett tegn på at en koset seg veldig, skriver ikke så mye mer enn dette ta en tur innom den kjempe fine bloggen hennes her: https://kjerringtanker.blogg.no/ 

 

Da jeg møtte henne så sto hun med den fine kurven med mat og noen vakre roser med mer, det kom godt med så tusen hjertelig takk blomstene står så fint på stuebordet.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

8 kommentarer
    1. Jeg synes det er flott at det viktigste for dere ikke var å ta bilder for å legge ut og dokumentere for all verden hvor fantastiske dere er. Det viktigste når man møtes er jo å være tilstede med hele seg, slik at det blir en hyggelig opplevelse for begge parter.

      1. Det hadde jo vært fint med ett bilde da,ellers så er jeg enig med deg man må jo være tilstede med hele seg. Jeg hadde det veldig hyggelig og det skriver også Britt at hun hadde også.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg