Er veldig flink til å hjelpe andre og setter meg selv bakerst eller til side.

 

 

 

Som jeg skrev i overskriften så er jeg ei slik ei som hjelper andre og lytter til andre, meg selv setter jeg vist ikke så høyt for jeg kommer bakerst til enhver tid og sak. Ja har andre det bra så har jeg det sånn passe bra, skulle ønske jeg kunne ha hjulpet andre enda mer men for å si det sånn så må jeg nå tenke på meg selv også.

 

Er det noen som tenker på meg ja noen er det jo, men jeg må ta tak i mitt eget liv også ikke bare lene meg på andre eller tro at noen trår til når jeg trenger noen bare ha noen å prate med. En gang alene alltid alene om alt i livet sånn har det blitt, ja og slik kommer det alltid til å bli.

 

Lag deg en fin fin kveld og en riktig god natt.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
      1. Ja der sa du noe og da jeg leste denne i går kveld så fikk jeg meg en god latter, for den var så godt skrevet det må vi prøve å få til om ikke lenge. Må bare rydde plass til det og spare noen kroner så jeg kommer meg til Drammen.

        Ønsker deg en kjempefin ettermiddag.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg