Er vel snart på tide å finne senga tror jeg.

 

 

 

Etter en dag med mye frisk luft å varmen så er til og med jeg blitt virkelig trøtt og sliten nå, så da driver jeg nå å vurderer om det er på tide å finne senga. Ja bare vurdert det skal bare er noe som gjør at det kan bli veldig sent, har noen innlegg jeg skal gjøre klare så jeg kommer i gjenge igjen har vært veldig lite skrevet fra meg i det siste. Det skal jeg gjøre en endring på over tid ikke med en gang, for jeg veit ikke hva jeg skal skrive om hver dag men det skal jeg bli bedre på etter hvert.

 

Nei nå skal jeg snart kneble beinhaugen og krype inn under dyna, har begynt å ha vinduet oppe om natten sånn at det ikke blir så himla varmt inne for da blir det dårlig med søvn.

 

Med disse ordene så ønsker jeg dere alle en riktig god natt.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg