Er vel på tide å si god natt til dere, håper bare jeg også får en god natt.

 

 

 

 

Ja jeg ønsker dere en riktig god natt når den tiden kommer, er jo veldig trøtt og sliten men det er slik at når kvelden kommer kommer også tankene både de gode og de vonde. Nå om dagen har det vært veldig mange vonde tanker, er vel dumt å skrive at på slike dager tar jeg veldig lett til tårene og det som er er at det ikke er så lett og styre dem. En ting som er sikkert er ikke at en er svak selv om tårene tar overhånd verken om du er mann eller kvinne, jeg pleier å si at det er ett tegn på at du har holdt det sterk og ikke lyttet til kroppen over tid og til slutt så er du så sliten at du ikke klarer å holde styr på ditt eget følelser og ja det er lov og gråte selv om du er mann. Det en mange som sier at store og sterke menn ikke skal gråte det er bare tull, få det ut det blir så mye bedre etterpå.

 

Men nå er det snart på tide å krype til sengs her i gården og håpe at jeg får noen timer med søvn, sånn at dagen i morgen kanskje blir bedre enn i dag dagen i dag har vært fin men ikke noe mer enn det.

 

Med disse ordene ønsker jeg dere alle en god og fredelig natt med god søvn.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

8 kommentarer
    1. God natt Aud-Marit, og sov godt!
      Tårer er ikke svakhet, tårer er helt menneskelig.
      Det er slitsomt når de tunge tankene er de som dominerer. Vi kan alle ha det slik innimellom.
      Da gjelder det å lete etter de gode tankene. Tenke på gode opplevelser. Det behøver ikke være de spektakulære tingene. Noe av det koseligste jeg gjør er å ta en kaffekopp med barndomsvenninna mi.
      Gode venner er gull verdt.

      1. Natten gikk jo fint på en måte, ja tårer er helt og holdent menneskelig og for min del om dagen så sitter de veldig løst.

        Ja det er utrolig slitsomt og alle kan jo ha slike dager.

        Jeg har gjort noe som jeg blir litt bedre tankemessig i dag, og tatt en kaffekopp med venninnen min og gått en lang tur i skauen traff ikke på noen huggorm i dag.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    2. håper dagen I dag blir bedre,det fortjener du,her står ikke så mye på programmet,blir vel en tur i butikken, i går traff jeg gamle arbeids kollegaer,treffes en gang pr mnd,klem fra meg

      1. Jeg har hatt en fin dag til nå, står ikke så mye på lista i dag har gått skautur i dag.

        Det hørtes koselig ut.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    3. Håper du fikk sove godt i natt. Ikke greit at tankene ødelegger når man sitter alene. Er lov å felle tårer både for kvinner og menn. I går måtte jeg felle tårer da jeg så Kompaniet L og ho som ikke klarte å hoppe. Med skrekk for høyder har jeg også. Blitt verre og verre med årene. Nå er kaffen drukket opp og her skal et rom ryddes og vaskes. Klem til deg fra meg.

      1. Sov da noen timer tror det ble tre timer men det går greit med en slik natt, ja de er veldig ødeleggende og det er ikke så enkelt å ha noen og lufte dem med når det er sen kveld/natt de oppstod.

        Ja jeg syntes hun var tøff som i det hele tatt gikk opp i det tårnet stakkars jente hun skalv og gråt om hverandre, høyde skrekk er ikke mye moro det kan jeg skrive under på har slitt med det hele livet selv så jeg følte med henne.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    4. Tårer er menneskelige – og viktige! Jeg gråter mye om dagen jeg også…. er mye tanker som svever nå! Det skal være lov å si, vet du! Jeg syns også det letter etterpå! Ta vare på deg, min venn! Klem <3

      1. Ja selvfølgelig er tårer menneskelig og viktig, jeg syntes jeg blir litt lettere og alt annet blir lettere etterpå. Men disse tankene som svirrer rundt i hodet og rundt meg er jo der uansett, litt lettere men er der sånn er det bare. Jeg tar vare på meg selv er jo ingen andre som gjør det haha, måtte bare si det var en fleip er jo flere som tenker på meg kanskje tenker jeg.

        Du må ta vare på deg du også vennen.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg