Er vel på tide å gi lyd fra meg i dag.

 

 

 

I dag så har jeg hatt det ganske så travelt ja jeg tok kontakt med tannlegen i dag, og det blir ikke noe på en lang stund for det blir for dyrt for meg bare det å ta røngen av tennene så den tannlegen får sett hva som må gjøres. Så det blir en lang stund til jeg har fått spart opp til bare å ta de bildene, sånn er det bare men nok om det og over til noe annet. Men alt dette skal ikke ta knekken på meg, så jeg har gjort mye annet i dag for å glemme det hele.

 

Men til morgenen i dag så var jeg ute å handlet det jeg trengte, så da er jeg ferdig med det og godt er det. Og så var jeg ute og gikk en kjempelang tur etter det, etter at jeg hadde spist frokosten min som besto av knekkebrød med ost på og det gikk bra i dag så da er det greit med de knekte tennene for det gjorde ikke vondt å tygge i dag.

 

Da jeg kom hjem så ringte venninnen min og lurte på om jeg ville ha en kaffekopp, hun var veldig selskapssyk og jeg trengt noen å prate med. Så jeg takket gladelig ja til den kaffekoppen, og vi pratet om alt mulig og ingenting som vi pleier. Og så gikk jeg opp i butikken for henne sånn at hun fikk i hus det hun trengte, deilig å gjøre noe for andre for da føler man at man er til nytte for noen og ikke bare er i veien som jeg pleier å føle at jeg er.

 

Så gikk jeg hjem til meg selv og da ble det bare å sette på flimrekassa og sitte å glo på den, er glad for at farmen begynner på tv2 i morgen for det blir spennende å se hvordan det er i år og jeg syntes det programmet er veldig koselig.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
    1. Synd at det skal være så jævla dyrt å gå til tannlegen. Da jeg måtte få tatt bilder kostet det 1100 kroner. Svindyrt spør du meg. Håper du får spart opp litt, men det er vanskelig når man har lite i fra før.
      Farmen begynner i dag skal jo bli spennende, er jo mange personligheter med. Vi får nok mye god underholdning. Nå har jeg blitt kjempe forkjøla og gubben skal få handle mat i dag. Våger meg ikke ut blant folk, så ender vel opp med at jeg må testes. Klem til deg fra meg.

      1. Ja det er sykt dyrt jeg fikk beskjed at det kostet 1800 kroner bare for å få tatt tre bilder, jeg prøver å spare så godt jeg kan men det kan ta veldig lang tid.

        Ja jeg gleder meg til farmen i kveld, virker som det er noen artige karakterer der inne i denne sesongen blir mange morsomme stunder tror jeg.

        Huff har du blitt forkjøla da er det bra du har gubben som kan handle for deg og dere. Forstår at du ikke vil gå ut blant folk.

        Ønsker deg en kjempefin dag så godt det går.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg