Er vel noen som ser rødt når de leser dette, føler dette ble ynkelig og dumt jeg da.

 

 

 

Føler meg litt sånn ynkelig som må gå til dette skrittet, men sånn er det noen ganger for mange. Har ikke mye lyst til å gjøre dette, jeg trenger de nye brillene for å kunne se det jeg trenger og å kunne gå en tur uten å snuble falle og slå meg som jeg gjorde i går. Har også trøbbel med å lese og skrive uten briller, det er jo ikke deres problem men om noen ønsker å hjelpe meg så kan de gjøre det her: ved å vipse noen kroner på nummer 98310949 ingen tvang på noen måte.

 

Da jeg falt og skadet meg i januar så sprakk glasset på de jeg går med nå, ikke mye men de er blitt mye verre nå.

 

De nye ligger klare til henting, med det tempo jeg har på sparingen så får jeg ikke hentet dem på en god stund.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

6 kommentarer
    1. Har vippset deg litt, og håper at flere kan hjelpe deg med en liten slant så du får hentet ut brillene dine

    2. Har vipset deg litt. Håper flere gjør det samme. Du trenger de nye brillene. Man trenger å se godt og det er fælt å ramle. Ønsker deg en fin kveld. Klem til deg fra meg.

      1. Takk så mye har skrevet en melding på vips til deg også. Ja det å se godt sånn at jeg slipper å gå på tryne bare det er en hindring jeg ikke ser.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    3. håper du fikk hentet brillene,ha ei fin helg,merker omslag i været gikk fra 27grader til 12,klem fra meg

      1. Henter dem i morgen, var sikker på at det var mandag i dag sånn kan det gå. Ja den temperaturen har gått opp og ned noen dager nå og ikke minst regn.

        Ønsker deg en kjempefin ettermiddag.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg