Er teknisk dum, men klarte det til slutt.

 

 

 

Ja for å si det rett ut så har jeg hatt store problemer med å finne ut hvordan man skulle få inn linken til min bloglovin inn på bloggen min, jeg klarte det til slutt husket ikke hvordan jeg skulle gjøre det nå er det på plass så nå kan dere følge meg der hvis dere har lyst.

 

Er jo ingen tvang men nå er det mulighet for det også, har jo følt meg veldig dum når jeg ikke fikk det til nå er jeg faktisk veldig fornøyd med meg selv når jeg klarte det.

 

Jeg veit ikke hvordan dere kan få fulgt meg men ikonet ligger på bloggen iallefall, det er bare å trykke der så finner dere ut av det der.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

4 kommentarer
    1. Funker dette! Trykket meg inn på “knappen” nederst på innlegget ditt, og vipps så var jeg inne på Bloglovin og trykte på “følg” 🙂 Jeg er også på Bloglovin 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg