Er sluttkjørt nå så får håpe at jeg finner roen å får sove noen timer.

 

 

 

 

Kvelden var vakker her i dag det samme har dagen vært også, nå er jeg så trøtt og sliten man kan vel egentlig si at en er totalt sluttkjørt. Får bare håpe at lakenangsten ikke slår til i kveld også, hadde det på lørdagskvelden å da blir hele morgen dagen ødelagt å det vil jeg ikke.

 

Nå skal jeg kneble beinhaugen og krype godt innunder dyna, ta en titt på baksiden av øyenlokkene og se til å få meg noen timers søvn for nå glir øynene mine igjen hele tiden så det tar så utrolig lang tid å få skrevet ferdig dette innlegget. Med disse ordene så ønsker jeg dere alle en riktig god natt.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg