Er sliten i dag så jeg legger ut en klikk, klikk så skal jeg slappe av litt.

Reklame | Gymgrossisten.

 

 

Selv om det ikke er så lenge siden jeg sto opp så er jeg faktisk sliten i dag, kjenner noen små murring i kroppen er ikke sterke smerter men slik irriterende gnaging og murring.

 

Da er det vel bare å ta det med ro, men jeg har ikke ro i ræva så man får se. Må vel ut å gå en tur så kanskje det går over igjen, eller om det blir verre blir det det så får en vel bare ta livet med ro er jo ikke annet å gjøre. Det har alltid vært slik ved væromslag så da blir det vel ett annet vær enn det vi har nå, jeg håper på kaldere vær med snø for da blir det jo vinter i år også.

 

Ps denne klikk, klikken gir meg en krone pr klikk., så tjener jeg også noen kroner på dette innlegget.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

 

 

 

 

ICIW Women//Under Armour Women//Abilica

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg