Er så stille at en hører hva tankene sier.

 

 

 

Ja nå om dagen så er det så stille rundt omkring at man kan høre tankene snakker med hverandre, å det er ikke alt tid like snilt det de sier om meg men det er verre når det blir sagt rett ut til meg fra ett menneske som faktisk ikke kjenner meg. Men jeg er jo vant til å høre at jeg både er dum og stygg så da er jeg vel det, men det skiter jeg i for jeg veit at jeg ikke er dum å jeg veit at jeg er mindre pen. Men å være seg selv er jo det beste så jeg fortsetter med det jeg, men det er ikke alle som syntes det er greit så de må sette spørsmålstegn ved alt jeg sier og alt jeg skriver.

 

Da er det jo litt litt vanskelig men jeg fortsetter som jeg pleier, og de som ikke liker det jeg skriver får jo bare gå ut av innlegget å se om de finner noe annet å lese på bloggen da.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg