Er så mye som må gjøres før jeg skal ut å reise.

 

 

 

Ja det er faktisk mye praktiske saker jeg må ordne før jeg reiser, i dag så var det blogg og telefon for jeg har ikke annet enn kontantkort på telefonen  så jeg måtte få meg ett slikt påfyllingskort slik at jeg kan bruke telefonen som jeg gjør hjemme. Er greit å dra ned på Telia butikken vi har her i byen for da fikk jeg klarhet i hva slags korttype jeg trengte, så det skal jeg kjøpe til mandagen for nå veit jeg hvilket kort og hvor jeg får kjøpt det.

 

Jeg er av en slik art av ett menneske at jeg må vite alt før jeg skal kjøpe det jeg trenger, blir så stresset når alt skal ordnes en uke før jeg skal dra og stress blir til hastverk og bare tull da kan jeg være sikker på at jeg glemmer noe.

 

Så nå er det bare igjen og vaske klær og pakke det jeg skal ha med, bare det er ferdig pakket til den 25 november så det har jeg god tid på meg enda.

 

Ellers så er det kaldt og guffent ute med tåke og regn nå skulle jeg faktisk ønske meg snø, det er jo meldt litt snø fra i morgen eller torsdag sånn at det blir litt lysere ute for i dag har det vært mer eller mindre mørkt. Jeg syntes det er godt med vinter og den mørke tiden for da er ikke alt så veldig synlig og da kan jeg gå ut uten at folk kan se at jeg går ut, for når det er sommer og mye lys og alle er ute og jeg og alt annet blir så synlig det syntes jeg er litt så nei takk. Gleder meg til å komme til ett sydlig og fremmed land, som ingen kjenner meg og jeg kan bare være meg selv uten å måtte ta meg sammen som jeg gjør her i Kongsberg for her føler jeg at folk ser på meg som en sprø eller gal orginal jeg er ikke verken gal eller sprø jeg er bare meg selv på godt og vondt.

 

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

10 kommentarer
    1. Så spennende at du skal ut og reise.🤗🤩
      Godt å høre at du har mye å fylle dagene med også.🥰Gleder meg på dine vegne.🤗
      Ha en riktig fin kveld!😻

      1. Ja tenk at jeg skal ut å reise og helt til Spania, jeg fyller dagene mine med og planlegge alt som må med. Jeg gleder meg veldig.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

          1. Kofferten min er like stor som den han selv hadde med til Bergen, så det blir nok noe trangt for han hvis han ikke er like stor som ett par sokker hehe jeg ler meg skakk.

    2. Mye som må ordnes før du skal reise. Litt sommerklær, og en jakke som du kan ha på om kvelden. Kan jo være litt kjølig. Masse og glede seg til.
      Vært hos legen i dag, fått medisiner for beinskjørheten men fy farao for noen priser. Innom matbutikken. Nå har de krympa gulrotposen, samme pris men mindre gulrot. Ha en fin kveld. Klem til deg fra meg.

      1. Ja det er en del som må planlegges av det jeg skal ha med meg, noe sommerklær og en ullgenser hadde jeg tenkt å ha med meg kan bli litt kjølig om kvelden det vet jeg. Ja masse og glede meg til.

        Ja medisiner er også blitt dyrere. At maten er blitt dyr det har jeg virkelig fått merke for jeg får mye mindre mat for det jeg har på matbudsjettet mitt, Ja de har gjort det på flere varer enn gulrot samme pris men mindre forpakninger er jo helt på tryne det opplegget der.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg