Er jo en ny dag med nye muligheter.

 

 

 

Grip dagen som det er den siste, det gjør jeg hver morgen med og slappe av og lese blogger og ta meg en kopp kaffe. Jeg lurer på om det er noe galt med statistikken for jeg får ikke sett hvordan eller hvor mange lesere jeg har hatt i går og i dag får beskjed at den er nede, er litt lei av at det er slik for det er jo den eneste måten for meg og se hvor mange som er innom. For man kommer jo aldri på den berømte topp lista Skal en bli synlig på for siden av blogg.no så må man jo komme seg på den, det er ikke noe jeg higer etter for da må jeg jo skrive ti til femten innlegg dagen så det tror jeg jeg får glemme har da andre ting å gjøre enn og skrive innlegg.  Hva skal en da gjøre prøve og skrive og være glad og se hva som skjer, får en noen eller må jeg som i det virkelige livet bare være listefyll.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit..

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg