Er jo bare repriser på tv i helgene kjedelig.

 

 

 

God det er veldig fint vær for denne flimre kassa viser jo bare repriser fra enders til anders i helgene  utrolig kjedelig, men så lenge det er god vær så er det bare å ta på seg ett par sko og gå en tur.

 

I morgen så går i allefall den siste uka på sommerhytta ja det er finaleuken der til uka på torsdag får vi vite hvem som vinner hytta de har pusset opp i ti uker.

 

Ja vi overlever jo at det bare er repriser for i allefall går sporten direkte, og det skal det være mye av det men er det godvær så skal jeg være mest mulig ute.

 

Det verste som er er at nå er huggormen og monstervepsen kommet til byen fyttirakkern, monstervepsen er vel første gangen den er her i byen men nå mysser det av dem fysj huggorm er det vært år men de er reddere oss enn vi burde være dem. Jeg hater alt av slike kryp dyr til og med mark syntes jeg er ekle så de får holde seg unna meg.

 

 

Jeg fisker ikke engang med mark jeg bruker spinner, sluk eller flue når jeg fisker og får jo fisk hver gang jeg fisker både en, to og opp til fire fem stykker, varierer mellom alle disse type fiskekroker.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

6 kommentarer
    1. TV er ikke så mye jeg ser nå! mest ute om dagen! Men skal prøve å få med meg sommerhytta til uka altså…
      Fin kveld til deg. Klem.

      1. Ser ikke så mye jeg heller er mest ute på tur, til og med bader og koser meg ute. Jeg skal se på sommerhytta har fulgt alle sesongene fra start til slutt og da skal jeg gjøre i år også.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    2. Enig, tv om sommeren er oppskrytt. Mange gode serier på NRK.no og mye bra. Stikker også innom Netflix å finne meg noe å se. Sommerhytta i kveld tror jeg. Vært hos tannlegen i dag, og fått prisoverslag. Kan hende hele greia kommer på under 10 000. Da har jeg fått reduksjon i prisen og frikort.
      Klem til deg fra meg.

      1. Der sa du det oppskrytt, har aldri sett serier på NRK.no for det koster vel for mye for meg. Ja det er finaleuken og den starter i dag.

        Å fy fillern det var jammen dyrt, frikort hos tannlegen?

        Klem fra meg til deg.

    3. NRK nett tv er vel gratis og du kan se det på egen pc om du ikke har appen på tv. Vil anbefale deg å ta en titt der for de har utrolig mange bra serier.

      1. Ja der skal jeg inn og titte har ikke den appen på tv, blir jo greit å ha noe å titte på annet enn repriser.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg