Er jeg født til å være ensom.

 

 

 

 

Det er det store spørsmålet som er i hodet mitt i dag, er jeg blitt født til å gå rundt som en ensom tomsing. Jeg har jo alltid fått høre at jeg er dum og da er jeg det, er ikke enkelt å komme opp igjen når man tenker og føler det på den måten. Jeg veit at mine tanker ikke er virkeligheten men når du får høre det av virkelige folk at jeg er dum, ja da må det jo være virkeligheten da eller hva skal en tro på de som sier det høyt til deg eller tankene mine.

 

Sitter her og gråter å skriver dette innlegget å skulle ønske at alt var anderledes men det er det ikke, jeg skulle ønske jeg hadde en kyndig person og prate med men det har jeg ikke så da må man jo klare å ordne opp i det selv. Uansett hvor vanskelig det er, kan jo ikke skrive alt som det er på denne bloggen for da ville folk tro at jeg er Norges største tulling.

 

Men det kommer til å bli slik at denne bloggen ble til ved at jeg hadde så mange ting som jeg ønsket å dele, å at det kanskje kunne hjelpe andre også men jeg veit ikke lenger. Jeg har ingen planer om å slutte å blogge for bloggen er det eneste som gir meg noe i hverdagen og gir meg en for for hverdag, så jeg kommer til å fortsette som jeg pleier så får dere ta det som det er. Håper bare ikke jeg skremmer bort mine lesere på den måten, hvorfor skal jeg ikke skrive hvordan jeg har det bånn ærlig og uten filter selv om noen mener at det jeg skriver ikke kan være slik.

 

Det er mitt liv jeg skriver om så det er slik mitt liv er, er det feil så får det være det for slik er det.

 

 

Takk for at du tok deg tid til å stikke innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
    1. Jeg leser bloggen din hver dag 🙂
      Håper du finner litt positive ting med livet igjen, det er bare det lille glimtet av positivitet som skal til. Men livet kan være urettferdig og tungt så vi må nok bare stå på. Og fortsett å skrive du 🙂 jeg skal lese 🙂

      1. Tusen takk for at du leser bloggen min daglig, det er en positiv ting jeg tar med meg.

        Jeg skal nok finne fram noe positivt i livet, enkelt er det ikke men jeg skal jo prøve å finne noe.

        Ja livet er tungt og urettferdig så da må vi bare stå på.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg