Er ikke enkelt dette livet, men det blir vel bedre etter hvert.

 

 

 

 

Det er ikke alltid enkelt å motivere seg til å oppdatere bloggen, ikke når alt går i den samme tralten dag ut og dag inn. I morgen har jeg lyst til å ta en tur på kafe hos bymisjonen, de har disse grønne skravlekoppene så tar jeg meg ett kakestykke og kaffe i en slik grønn skravlekopp.

Det er jo en fin måte og kanskje få noen å prate med, også kanskje ett nytt bekjentskap det er jo litt vanskelig å få det til ellers om dagen.

 

I dag så har jeg gått mine sedvanlige turer, tatt med den ene flaska jeg fant og tok den med hjem til de andre jeg har funnet denne uken.

 

Lag dere en kjempefin kveld, her blir det snart å se håndball kamp for gutta mellom Norge og Danmark på tv 2 avkast klokken 20.15 for dere som har interesse av det.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud – Marit.

12 kommentarer
    1. Gå på kafe og finn noen til å ta en prat med,du er nok ikke den eneste som er ensom,ha en fin kveld med håndballen,klem

      1. Det ble ingen kafe tur er og var så kaldt at jeg prioriterte og være hjemme for å holde litt lunk i leiligheten min, ble en liten tur opp til venninnen min for å ha noen å prate med og kunne hjelpe henne litt. Ble en veldig morsom kamp.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    2. Får håpe du får til et besøk med skravlekoppen. Krysser fingrene for det.
      Ønsker deg ET Godt Nytt År og sender over en klem herfra.

      1. Ble ingen tur på kafe er og var så kaldt, fant ut at det var best å holde leiligheten sånn passe varm ja sånn ca 15 grader har ikke fått det varmere. Så den kafe turen får jeg ta når det blir litt mildere ute ikke rundt – 20 grader ute hele dagen.

        Ønsker deg ett godt nytt år og en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    3. Du kan også hive deg med på Frodiths januarutfordring. Så i morgen kan du gå ut og lage en snømann som du tar bilde av og legger på bloggen. Da får du noe nytt å gjøre, aktivisert deg og vist din kreative side – pluss at du har noe å oppdatere bloggen med 😜 stå deg vel kjære Aud-Marit 🥰🐰

      1. Det kan jeg jo gjøre å lage snømann i – 20 grader er ingen lett affære for å si det pent så det ble det ikke noe av, i dag som det er kulde så er det litt lettere å ta bilde og skrive ett innlegg om. Takk for tipset den utfordringen har jeg ikke fått med meg, har vært lite på blogg om dagen.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    4. Jeg kjenner meg så alt for godt igjen med å skrive innlegg, men jeg liker at du oppdaterer bloggen, og jeg kjenner at jeg skulle gjerne bodd nærmer deg. Så kunne vi tatt en kaffe sammen,

      1. Er ikke enkelt å finne inspirasjon og motivere seg til å skrive ett innlegg pr dag eller to, har skrevet noen innlegg som aldri har blitt postet for jeg syntes de ble for dumme eller ikke relevante. Det hadde vært koselig og møtt deg, veit jo ikke hvor du bor men hadde jeg bodd nær deg så hadde det vært koselig.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    5. Kos deg på kaffe. Håper du får noen å prate litt med. Hvis ikke er det jo koselig å se på livet og kanskje lytte med et halvt øre til praten på nabobordet…

      1. Jeg gikk ikke på kafe selv om jeg hadde lyst måtte prioritere andre ting, skal prøve denne uken som kommer. Får jeg ingen å prate med så er det godt å se andre mennesker, å høre med ett halvt øre på praten ved nabobordet er også litt moro da får man høre mye rart ja jeg har prøvd det før.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    6. Gjør som Bunny anbefalte 🙂 Skriv til stikkordene i min utfordring. Jeg tenkte litt på at folk kjedet seg litt og bare ventet på våren da jeg satte den i gang. Du finner den på 1. januar, og det er et stikkord til hver dato for å si det sånn. Så i dag er det kulde, og i morgen blå osv… 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg