Er ikke enkelt å forklare, men du føler deg ikke mye velkommen.

 

 

 

Det har seg slik at jeg  ble buden bort til noen i kveld, å når jeg ringer på og døren går opp å hu som hadde bedt meg sier jøss hva gjør du her. Da føler du deg veldig velkommen kan jeg si, jeg sa jo at hun hadde selv bedt meg komme til henne i kveld veit du hva jeg gjorde da. Nei det veit du jo ikke men jeg sa ikke be noen når du ikke mener det , så gikk jeg min vei jeg gikk ned for å bade i stede for hvorfor skulle jeg gå inn å ikke føle meg velkommen. Da gikk jeg ned til elva for der er jeg i allefall velkommen ja naturen tar imot alle som ønsker å bruke den, så derfor gikk jeg ditt for jeg var regelrett forbanna når jeg gikk ned men da jeg kom ned til elva så kom jeg meg sinne vedgår.

 

Nå er faktisk jeg i mye bedre humør og jeg har bestemt meg for at neste gang dette menneske ber meg om å komme innom, så har jeg bestemt meg for å si ja men aldri gå til henne mer for det menneske må jo være ustabil. Og hun skal få smake sin egen medisin spør du meg.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

17 kommentarer
      1. Nei det var ikke så veldig hyggelig. Ja hun må da ikke ha hatt det helt bra med seg selv, men da burde hun ikke ha buden noen heller.

        Ønsker deg en kjempefin kveld og natt.

        Klem fra meg til deg.

        1. Ja ble rimelig forbanna med det samme men det gikk fort over fra min side, i allefall når jeg kom ned til stranda og naturen rundt meg. Det er vel ikke enkelt for henne som er slik eller det er ikke første gangen, men for meg var det den siste gangen for nå gidder jeg ikke mer med henne.

          Ønsker deg en kjempefin kveld og natt.

          Klem fra meg til deg.

      1. Ja jeg kom på andre tanker når jeg fikk avkjølt meg i elva, og å ha så fin natur rundt meg da går det ikke an å ikke være i godt humør. Men sprakk totalt med det samme, men som oftest så går det fort over sånn har jeg alltid vært.

        Humøret er på topp nå og veldig trøtt ble jeg også.

        Ønsker deg en kjempefin kveld og en god natt når den kommer.

        Klem fra meg til deg.

          1. Ja hvorfor skal en gå rundt å være sur og sint på ett menneske mer enn nødvendig, slik har jeg vært hele livet i allefall fra da jeg begynte på skolen.

            Jeg mener at alle skal tas imot med ett blitt fjes og ikke sur for noe som skjedde for lenge siden, det er faktisk ikke meg for det tærer mer på meg enn bare smelle en gang og så er det over.

            God natt til deg også å håper du får sove godt.

            Klem fra meg til deg.

    1. I all verden slik gjør en da ikke.
      Godt du fikk deg en tur.
      Slikt menneske har en ikke behov for og omgås.
      God natt.
      💛💛💛

      1. Nei en gjør ikke slikt men sånn er noen mennesker.

        Bare å komme bort til henne så er det en time å gå, men ned til elva fra henne tok ti minutter så det ble en fin tur da og det ble ett bad på meg i dag også.

        Nei det er siste gangen jeg tar imot noen innbydelse fra dette menneske for som du skriver så har jeg ikke behov for henne eller omgås henne.

        Ønsker deg en kjempe god natt.

        Klem fra meg til deg.

      1. Nei jeg skal holde meg langt unna henne, ja hun er veldig frekk og selvopptatt denne dama.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg