Er ikke den typen som må bruke dame treningstøy, det må være noe jeg føler meg vel i.

Reklame | Gymgrossisten.

 

 

 

Mitt trening og tur tøy må ikke være dame klær, det må være noe jeg føler meg vel i og må være litt stort og lett å bevege meg i. Jeg går ikke tur eller trener for å ta meg ut for alle andre, jeg går tur for å føle meg vel etterpå så jeg kan godt gå i herre tøy eller modell for det kunne ikke bry meg mindre.

 

Her er det noe som jeg liker selv om det er for gutter/herrer jaja hva så.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

 

 

 

Under Armour//ICANIWILL//ICANIWILL//GASP

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg